اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه:

غذای مردم نباید تحت هیچ شرایطی منشأ خارجی داشته باشد/ مردم باید در اساس و مبناهای اقتصادی کشور دخیل باشند

غذای مردم نباید تحت هیچ شرایطی منشأ خارجی داشته باشد/ مردم باید در اساس و مبناهای اقتصادی کشور دخیل باشند
سردار فدوی گفت: مجموعه‌های بزرگ باید تدبیر مقام معظم رهبری در اصل 44 را اجرایی کنند تا مردم در جمع وسیع اساس و مبناهای اقتصادی کشور دخیل باشند و اینکه غذای مردم نباید تحت هیچ شرایطی منشأ خارجی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از مجموعه کشت و صنعت جوین در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت:  کشت و صنعت جوین حدود 30 سال در اختیار مجموعه ای است که جمع رزمندگان لشگرهای نصر، امام رضا(ع) و یگان های خراسان بزرگ زمان جنگ حضور دارند و بیش از 30 هزار سهام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در این مدت نه تنها خدشه ای به اصول اولیه این مجموعه وارد نشده بلکه در هر زمینه ای رشد فراوانی داشته است، خاطرنشان کرد: در حالی که در مجموعه های بزرگ دیگر متاسفانه شرایط طوری شد که با حکم قضایی مجبور شدند به سیستم دولتی برگشت داده شوند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه می شود اصل 44 قانون اساسی دستور امام خامنه ای را طوری عمل کرد که همه اهداف و علت هایی که در قانون اساسی و تدابیر مقام معظم رهبری وجود داشته تحقق پیدا کند، تصریح کرد: این عمل در حالی در کشت و صنعت جوین وجود داشته که در کشت و صنعت های دیگر روند مناسبی وجود نداشت که اگر وجود می داشت با حکم قضایی به دولت برگشت داده نمی شد.

,

وی با تاکید بر اینکه طبیعتاً همراهی هم با مجموعه کشت و صنعت جوین وجود نداشته که اگر همراهی بود امروز در وضعیت های بسیار بالاتری قرار داشتند، اذعان کرد: برنامه داریم که با تمام افراد زیرربط در دولت سیزدهم یک روز کامل در اینجا حضور پیدا کنیم و ظرفیت های بالقوه اینجا را به بالفعل تبدیل کنیم تا بتواند الگویی برای مجموعه های دیگر باشد.

,

سردار فدوی با بیان اینکه مجموعه های بزرگ دیگر باید تدبیر مقام معظم رهبری در اصل 44 را اجرایی کنند تا مردم در جمع وسیع اساس و مبناهای اقتصادی کشور دخیل باشند که یکی از اصلی ترین آنها کشاورزی و دامداری است، عنوان کرد: غذای مردم نباید تحت هیچ شرایطی منشأ خارجی داشته باشد، متاسفانه برخی از افراد که باید این موارد را اجرایی می کردند ولی افتخار داشتند که تولید کشاورزی در داخل صورت نگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی 43 سال است که در زمین، دریا و هوا مغلوب شده اند و آمریکا را زمین گیر کرده ایم و ایران توانسته تمام تبلیغات میلیاردی هالیوود برای ابرقدرت نشان دادن آمریکا را خنثی کند، تشریح کرد: دعوایی که بین جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل به سرکردگی آمریکا 43 سال وجود دارد و این جبهه حق است که پیروز بوده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین در ادامه ابراز کرد: هر روز ابهت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است و سهم بزرگی از آن را شهدا و افرادی که در راه خدا جان خود را نثار کردند دارند و باید با همان الگو جلو برویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه