اخبار داغ

یادداشت؛

افتخار به افتخارآفرینان

افتخار به افتخارآفرینان
ملت ایران مفتخر به تربیت افتخارآفرینانی است که در عرصه جهانی از بی نظیرترین‌هایند و هزاران درود به این نمادهای فضیلت بشری همچون شهید بهشتی و هزاران نفرین و لعن به قاتلان این مالکان معنوی دنیا و آخرت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، به اعتراف سخیف‌ترین دشمنان ایران اسلامی، ملت بزرگ ایران، برجسته‌ترین ملت در تربیت شایسته ترین فرزندانی است که به ذخایر علمی و معنوی و اخلاقی جامعه جهانی، فضیلت‌های بیشماری را افزودند و خود در رعایت ارزش‌های عملی و متعالی، از مظاهر عالی کمال بشری بشمار می‌آیند. چهره‌هایی همچون: شهید بهشتی، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر، شهید مصطفی چمران، شهید صیاد شیرازی و دهها و صدها شخصیت ممتاز که همه‌شان در فهرست شهدایی قرار دارند که دست اندرکار شهادتشان دشمنان فضیلت‌های بشری، یعنی آمریکای صهیونیست زده است. دولتی که رسماً با بی‌شرمی هرچه تمام‌تر مسیولین ترور شهید والامقام سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را بعهده می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

رییس جمهور وقت آمریکا در شرایطی دستور ترور سردار سلیمانی را در کشور میزبان صادر کرد که سردار سلیمانی، به عنوان بزرگ‌ترین و پرافتخارترین فرد در مبارزه با تروریست‌های ضدبشری داعش، در دل همه مبارزان و آزادگان جهان شناخته شده بود و امنیت بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی مرهون مبارزه این سردار شهیر در نابودی داعش است. داعشی که محصول و مصنوع دست آمریکا و صهیونیست‌ها برای نابودی اسلام با انجام سبعانه ترین فجایع بود.

,

آمریکا ده‌ها سال است تحت تسلط صهیونیست‌ها، بدترین جنایات راعلیه بشریت مرتکب می‌شود و عزیزترین و بافضیلت‌ترین انسانها را، که در ساختن تمدن اخلاقی و معنوی برای جهانیان الگو بوده‌اند ، را ترور کرده، که بلندترین فهرست شهدای شخصیت‌های تمدن ساز متعلق به ملت ایران است.

,

تمام شهدای انقلاب اسلامی، که متجاوز از ۴۰۰هزار نفرند، قربانی توطئه‌ها و دسائس صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا و اروپایند. این یک حقیقت تلخی است که برای همه مردم جهان روشن و قطعی است که آمریکا در جایگاه شیطان بزرگ، بشریت و همه ارزش‌های متعالی ادیان را مورد تهاجم قرار داده است.

,

امروزه مخرب‌ترین اقدام‌های شرم‌آور علیه عفاف و حجاب و اصول انسانی از طریق گسترش سکس و تولید انبوه پرنوگرافی و صنعت تولید کلیپ‌های جنسی و سکس و ویران‌سازی کانون مقدس خانواده در سطح جهانی را صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا و رسانه‌های جهان بویژه شبکه‌های اجتماعی وابسته یه این جریات کثیف در دست دارند و باید در قبال این فجایع عظیم بشری مورد محاکمه و مجازات قرار گیرند.

,

در پرونده همه ترورهای عالم، واقعا آمریکای صهیونییت‌زده مجرم اصلی است و باید پاسخگوی خون بناحق ریخته برجستگانی همچون شهید بزرگوار بهشتی عزیز باشند که این ترورها قلب ملت‌ها را شکست و آنها را در غم از دست دادن نخبگان خودم خود عزادار ساخت که غم این شهادت‌ها هیچگاه برای ملت‌ها جبران پذیر و فراموش شدنی نیست.

,

حقیقت مسئله در این واقعیت دردناک است که جنایتکارترین فجایع تاریخ معاصر سده اخیر توسط صهیونیست‌ها علیه ملل مظلوم بوقوع پیوست و آلام جهانی زمانی به التیام و بهبود خواهد نشست که صهیونیست‌های حاکم بر فلسطین و آمریکا منعزل و نابود شوند.

,

جریان خبیث و ضدبشری صهیونیستی، مسئول همه جنایات صد سال اخیر در جهان به خصوص ایران است.

,

شهدای گرانقدری همچون سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید بهشتی، که خود بمثابه یک ملت بود،توسط دست‌های جنایت پیشه صهیونیست‌ها ترور شدند و بشریت از نعمات وجودی این افتخارآفرینان محروم شد.
درود خداوند و اولیا و اوصیاء به ارواح پاک شهدا بویژه شهید بهشتی و لعن و نفرین خداوند و همه خلایق به  قاتلان و جنایتکاران این ترورهای فاجعه بار.

,
,

واما، وظیفه دستگاه قضایی کشورهای قربانی به خصوص قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران باید برای محاکمه جهانی جنایتکاران صهیونیست و مزدورانشان اقدام جدی و هماهنگ را وجهه همت خویش قرار دهند تا در محکمه جهانی، این جنایتکاران مورد محاکمه با صدور رای قرار گیرند شاید ه اجرای انقلابی این احکام، مرحمی باشد برای بازماندگان و ملت‌هایی که گرانسنگ‌ترین سرمایه انسانی خود را از دست داده‌اند.

,

نکته پایانی برای اجتناب از اطوال کلام، پیگیری و تحقق مطالبات و وصایای شهید مظلوم بهشتی در موضوع‌عای مختلف بویژه مسئله عدالت و رفع محرومیت از طریق مبارزه قاطع و بی‌امان با مفاسد و نفسدان بویژه بوسیله دستگاه قضاء و عدلیه است که در این ارتباط باید این مطالبه همواره از قوه قضائیه خواسته و پیکیری عملی شود.

,

محمداسماعیل امامزاده - کارشناس مسائل سیاسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه