اخبار داغ

پایان رسمی کاپیتان پرسپولیس

حسینی رسما از فوتبال خداحافظی کرد؛ قدردانی سیدجلال از زحمات و پشتیبانی همه

حسینی رسما از فوتبال خداحافظی کرد؛ قدردانی سیدجلال از زحمات و پشتیبانی همه
پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر امروز به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس بعد از حضور در تیم ملی و باشگاه‌های مختلف با انتشار متنی در صفحه شخصی خود امروز به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینی در متن خداحافظی خود نوشت: سپاس خدای را که پشتیبانم بود در این سالها... و قدردان زحمات و پشتیبانی تمامی عزیزیانی که که در این راه دشوار در این سالها همراه من بودند.

,

ملت ایران، خانواده، همسر و همه دوستان

,

خداحافظ

,

 

,

سیدجلال حسینی که فوتبال خود را از باشگاه ملوان آغاز کرده بود در تیم‌های سایپا، سپاهان، الاهلی قطر، نفت تهران و پرسپولیس سابقه بازی دارد. او همچنین 115 بازی ملی در کارنامه دارد.

,

سیدجلال با  تیم‌های سایپا، سپاهان 3 بار و پرسپولیس 5 بار قهرمان لیگ برتر شده تا با 9 قهرمانی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر باشد. حسینی همچنین تجربه حضور در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، 3 بار حضور در جام ملت‌های آسیا و همچنین تجربه بازی در جام جهانی 2014 برزیل را در کارنامه دارد تا رزومه دست‌ نیافتنی در فوتبال ایران برای خود به ثبت برساند.

,

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است سیدجلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود تا همچنان حضور ادامه‌داری در این باشگاه داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه