اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند:

لزوم الگوبرداری از سبک زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)/قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است

لزوم الگوبرداری از سبک زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)/قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است
ائمه جمعه لرستان با اشاره به لزوم الگوبرداری از سبک زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، گفتند: از این خانواده باید درس گرفت و باید مکتب اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: پربرکت ترین خانواده عالم بودند که ثمره آن معصومین هستند، از این خانواده باید درس گرفت و باید مکتب اهل بیت(ع) را بیشتر بشناسیم، یاد بگیریم و عمل کنیم و به سنت و اخلاق و روش و سبک زندگی آنها عمل کنیم که اگر زندگی ما علوی، فاطمی، حسنی و حسینی بود مشخص می شود از آنها درس گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیرافلاک,

وی افزود: کسانی که می توانند زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کنند و یا شرایط مسکن برای زوجی فراهم شود، اقدام کنند که اجر و پاداش بالایی دارد تا زندگی مشترک را تشکیل دهند.

,

امام جمعه موقت خرم آباد عنوان کرد: در بحث مسکن هم مسئولیان دقت کنند که قانونی تصویب شد که درصد مشخصی برای اجاره بها در نظر گرفته شد و لازم است مسئولان پیگیری کنند چرا که اجاره ها کمر اجاره نشین ها را شکسته است و راهکاری برای کنترل اجاره را در نظر بگیرند.

,

وی تصریح کرد: ۱۱ تیر سالروز شهادت شهید صدوقی است، دشمنان همیشه تلاش کردند برای براندازی نظام دست به هر کاری بزنند و اقدام به ترور کردند که موفق نمی شوند.

,

شمسی فر با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری گفت: روزی است که حقوق بشر آمریکا افشا شود، قتل عام مردم بیگناه، کودتا، تحریک صدام در جنگ، دخالت نظامی در خلیج فارس، ترور دانشمندان هسته ای، ترور سردار سلیمانی، تاسیس داعش، تحریم ظالمانه، نمونه هایی از حقوق بشر آمریکاست که اگر کسی در برابر آمریکا سر تعظیم فرود آورد، یعنی حقوق بشر آمریکایی رعایت شده و در غیر اینصورت این حقوق رعایت نشده است.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که حج تمرینی برای بندگی است خاطر نشان کرد: در این ایام قربانی هایی که انجام می دهند ظاهری است و قربانی واقعی، نفس است که حضرت ابراهیم برای اطاعت از فرمان خدا اقدام کرد و انسان هم باید فرمان خدا را ترجیح دهند و اگر اطاعت خدا را ترجیح دادیم قربانی کردیم.

,

قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است

, قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است, قدرت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: وظیفه اداره تبلیغات و مبلغان این است که بحث احکام در مجالس را مورد توجه قرار دهند،همچنین در سخنرانی ها مسائل شرعی بیان شود و واقعیات بیان گردد.

,

وی با اشاره به حادثه حجاج در سال ۶۴ گفت: در ششم ذی الحجه حادثه ای تلخ رخ داد که رژیم آل سعود به جرم این که حجاج، علیه آمریکا شعار دادند، حجاج را به خاک و خون کشیدند و این رژیم خیال می کرد با کشتن حجاج، ما کوتاه می آییم.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، عنوان کرد: اول ذی الحجه روز تاسیس اولین خانواده از جهت فضیلت، عظمت، معنویت و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است و خانواده ای بودند که پدر خانواده بزرگ مردی در تاریخ و مادر خانه دخت پیامبر(ص) و فرزندانشان امامان بزرگواری بودند.

,

وی تصریح کرد: خانواده ای که سراسر نور، محبت، معنویت بود و اگر جوانان بخواهند خانواده نمونه باشند باید تحقیق کنند، ازدواج های اینترنتی و خیابانی عاقبت ندارد، توجه به ظاهر عاقبت ندارد و زیبایی واقعی تقوا و محبت است و با این معیارها می توان خانواده نمونه ای تشکیل داد چرا که بسیاری از عواملی که سبب شده طلاق افزایش یابد، زیاده خواهی و رفاه طلبی است که باید ساده زیستی را مد نظر داشت.

,

حسینی با اشاره به شهادت امام باقر(ع) بیان کرد: در برگزاری مراسم عزاداری باید صفات اهل بیت(ع) را بیان و از آنها الگو گرفت.

,

امام جمعه بروجرد آمریکا را بزرگترین جنایتکار عالم برشمرد و افزود: در ۱۲ تیرماه سال ۶۷ هواپیمایی مسافربری با ۲۹۸ سرنشین توسط آمریکا ساقط و سرنشینان آن به شهادت رسیدند،  کسانی که می گویند تجهیزات نظامی برای چیست، بدانند اگر آن زمان نصف تجهیزات امروز را داشتیم آمریکا جرات چنین کاری را نداشت اما امروز به محض کوچکترین حرکتی پاسخ های سخت می گیرد چرا که جمهوری اسلامی به قدرتی دست یافته که در دنیا کسی جرات چپ نگاه کردن به آن را ندارد.

,

 در اعطای وام ازدواج به جوانان تسهیل شود

,  در اعطای وام ازدواج به جوانان تسهیل شود,  در اعطای وام ازدواج به جوانان تسهیل شود,

حجت الاسلام جواد گراوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: یکی از قانونی‌ترین، قوانین الهی ازدواج می‌باشد چراکه بر تمامی موجودات حاکم است، انسان که گل سرسبد موجودات است قطعاً قوانین خاصی نیز در این زمینه دارد.

,

وی با اشاره به تأکیدات بر اهمیت امر ازدواج در قرآن کریم، افزود: خداوند متعال تمام موجودات و مخلوقات را در زمین به‌صورت زوج آفریده است.

,

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی بایستی بحث امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فعال باشد، عنوان کرد: رزق فراوان با عیال و اولاد است، کسانی که ازدواج کنند خداوند متعال رزق آن‌ها را مهیا کرده و در مسیر کمال قرار می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: ازدواج را باید آسان و طلاق را سخت گرفت؛ شخصیت‌سازی انسان و اولین کانون آن، در خانواده شکل می‌گیرد.

,

گراوند با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یکی از موانع ازدواج است، گفت: مجلس تصویب طرح ازدواج آسان را اجرایی کند و به‌تبع دولت نیز در این راستا اقدامات مناسبی را انجام دهد.

,

امام‌جمعه موقت کوهدشت بیان کرد: مسئولان ذی‌ربط، در راستای اعطای وام ازدواج جوانان تسهیل شود.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده ابزاری حقوق بشر توسط آمریکا برای مقابله با جهان، بیان کرد: اهداف آمریکا در راستای اهداف استکباری و ضد حقوق بشری در جهان است؛ امروز دنیای غرب در عرصه داخلی نیز نقض حقوق شهروندی وجود دارد.

,

گراوند بیان کرد: فرهنگ ضد حقوق بشری آمریکا اقداماتی همچون بمباران هیروشیما و ناکازاکی، قتل‌عام در جنگ ویتنام، سازمان‌دهی کودتاهای مختلف، مسلح کردن صدام حسین در جنگ ۸ ساله ایران و… بوده است.

,

امام‌جمعه موقت کوهدشت گفت: اصحاب رسانه در مقابل ناتوی رسانه‌ای بایستی هوشیار باشند و با تولید محتوای فاخر در راستای جهاد تبیین تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه