اخبار داغ

امام جمعه کرج مطرح کرد؛

تسهیل گری در مسکن و شغل؛ ۲ راه ازدواج آسان جوانان/ خانواده ها خود را درگیر تشریفات نکنند

تسهیل گری در مسکن و شغل؛ ۲ راه ازدواج آسان جوانان/ خانواده ها خود را درگیر تشریفات نکنند
آیت الله حسینی همدانی گفت: قوای سه گانه باید سیاست های ۱۶ بندی رهبر معظم انقلاب را درباره ازدواج در دستور کار قرار داده و به آن عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه حج فرصتی برای وحدت بین مسلمانان است، گفت: برائت از مشرکان و استکبارستیزی در حج اقدامی درخور در برابر دشمنان اسلام خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: اگر اجتماع حج به درستی انجام نشود امروز فلسطین، لبنان و یمن تحت سلطه و اشغال طاغوتیان قرار نمی گیرد، حج باید بتواند منافع عمومی مسلمانان را تامین کند و انجام آن آثار زیادی بر جامعه مسلمین دارد.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در اوج ساده زیستی و عشق انجام شد، اظهار داشت: این وصلت الگویی زیبا برای دوستداران خاندان عصمت بود، امروز خانواده ها نباید خود را درگیر تشریفات ازدواج کنند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: عدم ازدواج جوانان فرصت را به دشمن برای بی بند و باری و تزلزل خانواده می دهد، قوای سه گانه باید سیاست های ۱۶ بندی رهبر معظم انقلاب را درباره ازدواج در دستور کار قرار داده و به آن عمل کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه متاسفانه دستگاه ها به وظایف خود درباره سیاست های ابلاغی ازدواج عمل نمی کنند، گفت: باید برای رفع موانع ازدواج جوانان راهکاری مناسب اجرا و تسهیل گری در این مهم را با مسکن و شغل محقق نمایند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه خاطرنشان داشت: واحدهای معاملات ملکی بدانند کسانی که در تنور گرانی مسکن می ‌دمند بدانند در تنور جهنم خود می‌ دمند و بخشی از گرانی مسکن متعلق به دخالت برخی از افراد بی وجدان و خدا نشناس است.
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه