اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های کرمانشاه مطرح شد؛

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است / غربی ها با فرسایشی کردن مذاکرات برجام بدنبال باجگیری از ملت ایران هستند

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است / غربی ها با فرسایشی کردن مذاکرات برجام بدنبال باجگیری از ملت ایران هستند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است / افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی از دغدغه های مهم مستاجرین است

, آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است / افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی از دغدغه های مهم مستاجرین است, آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است / افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی از دغدغه های مهم مستاجرین است,

به گزارش بازی دراز،  حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا برای مقابله با کشور اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با تلاش های خود در منطقه غرب آسیا به دنبال ایجاد یک ائتلاف نظامی همچون ناتو برای مقابله با ایران هستند.

, بازی دراز,

وی افزود: طرح ناتوی عربی چندین سال است که توسط کشورهای عربی خصوصا عربستان و امارات تبلیغ می شود و طرح هایی باهدف مقابله با کشور در چهار دهه گذشته مطرح شده است که همه این طرحها در صحنه عملیات شکست خورده اند

,

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به طرح تابستان داغ تصریح کرد: عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا در سال ۱۳۹۷ طرحی باعنوان تابستان داغ را علیه ایران طرح ریزی کردند که توسط آمریکا طراحی شد و رژیم صهیونیستی و عربستان مجری آن شدند.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: در این طرح با فشار اقتصادی از طریق تحریم‌های ظالمانه و القای ناامیدی در بین مردم به دنبال ایجاد نارضایتی و ناآرامی در کشور بودند اما تابستان ۹۷گذشت و آنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

,

وی نسب خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی طرحهای بسیاری همچون نشست ورشو شکست خورده و با لطف خدا و رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و بصیرت و ایستادگی مردم طرح ناتوی عربی نیز شکست خواهد خورد.

,

وی در ادامه با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: ششم تا دوازدهم تیرماه بنام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است که لازم است در این هفته حقوق بشر مورد مدعی آمریکا که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است تبیین شود.‌

,

خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است تاریخ ننگین این کشور چه در زمان پیدایش چه در زمان تثبیت و چه برای بقای آن آلوده به خون ده ها میلیون نفر انسان بی گناه است.

,

وی افزود: برای پیدایش کشور آمریکا بیش از ۳۷میلیون نفر از سرخپوستان کشته شده و سرزمین آنها اشغال شد و برای توسعه آمریکا بیش از یک و نیم میلیون مکزیکی به قتل رسید و سرزمین آنها اشغال شد.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: برای بقای آمریکا ۶میلیون نفر انسان بی گناه در جنگ جهانی کشته شدند د برای استقرار آمریکا بیش از ۲ میلیون نفر ویتنامی کشته شدندگ برای تامین منابع انرژی آمریکا بیش از ۲ میلیون نفر عراقی کشته شدند.

,

وی با اشاره به مورد هدف قراردادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: شلیک موشک به سمت هواپیمای مسافربری کشور توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ انسان بی گناه در سال ۱۳۶۷ تنها یکی از ده ها جنایت آمریکا علیه ملت ایران است.

,

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی در شهرستان اشاره کرد و گفت: افزایش اجاره بهای واحد‌های مسکونی یکی از دغدغه های مهم مستاجرین است که امیدواریم صاحب خانه ها نسبت به این دغدغه حساس بوده و وضعیت مستاجرین را درک و مساعدت بیشتری با آنها داشته باشند.

,

وی با بیان حدیثی از امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: بخل ورزیدن صاحبخانه ها در مسکن در حالیکه مومنی برای سکونت به آن خانه نیاز داشته باشد باعث دوری از بهشت می شود.

,

 

,

غربی ها با فرسایشی کردن مذاکرات برجام بدنبال باجگیری از ملت ایران هستند/ سنت حسنه ازدواج آسان باید ترویج شود

, غربی ها با فرسایشی کردن مذاکرات برجام بدنبال باجگیری از ملت ایران هستند/ سنت حسنه ازدواج آسان باید ترویج شود, غربی ها با فرسایشی کردن مذاکرات برجام بدنبال باجگیری از ملت ایران هستند/ سنت حسنه ازدواج آسان باید ترویج شود,

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های نمازجمعه شهرستان اسلام آبادغرب، با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: این تلاقی دو دریای بزرگ است که برکات بسیار مضاعفی از تلاقی این دو دریا در عالم شاهد و ناظر هستیم.از مناسبت های عظیم ماه عزیز ذی الحجه، عید اکبر "غدیر" است، وجود امیرالمومنین و ولایت حضرت علی(ع) بزرگترین معروف است در مقابل بزرگترین منکرها که مقابل این معروف قرار گیرند.

, اسلام آباد خبر,

وی افزود: همه ادارات، ارگان ها، بزرگان، ریش سفیدان و خانواده ها باید با تأسی از اعمال و رفتار پیامبر مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و دستورات قرآن در راستای ازدواج آسان گام بردارند و این سنت حسنه ترویج شود و برای تشکیل زندگی جوانان از سختگیری های بی مورد دوری کنند.

,

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به مذاکرات فرسایشی برجام، تصریح کرد: سال هاست این مذاکرات توان بسیاری از دولتمردان ما چه در این دولت و چه در دولت گذشته را گرفته است و غربی ها و دشمنان ما در رأس آنها آمریکا بدنبال باجگیری از کشور ما هستند و مذاکره کنندگان ما به هیچ وجه از منافع کشور کوتاه نمی آیند و آنها باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند گرچه دشمنان بنا بر اعترافات خودشان در دلشان عقده هایی از انقلاب اسلامی بر دل دارند.

,

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: آژانس انرژی اتمی دهها بار تأیید خود را مبنی بر صلح آمیز بودن انرژی هسته ای کشورمان را اعلام کرده اما متأسفانه دشمنان توجه نکردند و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست، لذا باید مسیر انقلابی خود را پیش بگیریم و مقاومت خود را در مقابل نظام سلطه تقویت کنیم چون با فرسایشی شدن جنگ روسیه و اوکراین امروز کشورهای غربی به انرژی کشور ما نیاز دارند و از مواضع خود کوتاه آمده اند و قدری مقاومت و هوشمندی ما را به اهداف خودمان خواهند رساند.

,

حجت الاسلام زمانی موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به برخی از مدیران شهرستان گفت: علت برخی از نارضایتی های مردم در شهرستان بی توجهی به خواسته مردم توسط بعضی مدیران است، چون همان نارضایتی با اندکی پیگیری رفع شده است، پس قبل از اینکه کار مردم به تجمع و اعتراض کشیده شود باید مشکلات مردم را پیگیری کرد و این هوشمندی و ذکاوت مسئول آن اداره را می رساند که نسبت به ارباب رجوع خود طبق قانون و تسهیلات قانونی برخورد کند.

,

وی افزود: تصویب قانون استخدامی کارکنان دولت از جمله قوانین مبارکی بود که توسط نمایندگان مجلس شکل گرفت چون افرادی در ادارات مختلف اما با روابط استخدامی متعدد (شرکتی، قرارداد معین، رسمی) مشغول یک نوع خدمت واحد هستند اما حقوق و مزایای آنها با هم متفاوت است که این یک نوع بی عدالتی بوده و برخی از انواع قراردادها به نوعی بیگاری کشیدن و برده داری نوین است که در حکومت اسلامی ما دارد اتفاق می افتد و قرارداد 87 روزه از این نوع قراردادهای ننگین و ظالمانه است که از جانب برخی ادارات یا از جانب برخی کارخانجات نسبت به کارگران مظلوم و نیازمند به کار برده می شود که هیچگونه تعهد پاسخگویی و بیمه ای نسبت به کارگران ندارند که مسئولین عالی رتبه نظام باید در راستای کم کردن فاصله اجتماعی لازم گام برداند و هرچه زودتر این قانون را عملیاتی کنند.

,

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از نیروهای خدوم انتظامی کشور در برخورد با اراذل و اوباش، گفت: شما باید با اقتدار با اراذل و اوباش برخورد کنید و حمایت مردم و دستگاه قضایی پشتیبان شماست و دیگر نباید شاهد مجروح شدن و اتفاقات ناگوار برای ماموران انتظامی باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه