اخبار داغ

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دلگان خبر داد؛

شناسایی شش فرد متخلف در آزمون کنکور دلگان/ جاساز ماهرانه دستگاه های مدرن تقلب در لباس زیر داوطلبان غیربومی

شناسایی شش فرد متخلف در آزمون کنکور دلگان/ جاساز ماهرانه دستگاه های مدرن تقلب در لباس زیر داوطلبان غیربومی
حسین بامری گفت: متخلفان غیر بومی آزمون کنکور که با تجهیزات حرفه ای و ممنوعه قصد تقلب در آزمون کنکور رشته تجربی را داشتند با هوشیاری عوامل حفاظت آزمون کنکور درشهرستان شناسایی شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بامری، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دلگان در خصوص پیگیری تخلف تنی چند از داوطلبان رشته تجربی و ارائه توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تضییع حق داوطلبان بومی این شهرستان به خبرنگار عصرهامون افزود: روز گذشته آزمون رشته تجربی با حضور ۱۶۲ نفر داوطلب برگزار شد که تعداد ۶ نفر از داوطلبان غیر بومی که با خیال این که با تجهیزات مدرنی که به همراه داشته می توانند در آزمون کنکور تجربی تقلب کنند، با هوشیاری عوامل اجرایی و حفاظت آزمون مستقر در حوزه های برگزاری آزمون شهرستان شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه آوردن هر نوع وسایل الکترونیکی ، ارتباطی از قبیل تلفن همراه و ...در آزمون ممنوع و قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده بود، تصریح کرد: از این افراد تلفن همراه، هندزفری بلوتوثی، کارت مستر و دیگر دستگاه‌های پیشرفته که در کفش‌ها و لباس زیر خود به صورت ماهرانه جاساز کرده بودند توسط عوامل اجرایی حوزه و حفاظت آزمون شناسایی و کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: پس از تحقیقات به عمل آمده و بررسی مدارک هویتی، مشخصات و محل سکونت و پرس و جو و اذعان متخلفان مشخص شد هر ۶ نفر متخلف غیر بومی و با نیت امکان تقلب محل آزمون کنکور خود را شهرستان دلگان انتخاب کرده بودند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دلگان با اشاره به اینکه نخواهیم گذاشت حق هیچ داوطلبی در شهرستان تضییع شود، گفت: در همین راستا موضوع بلافاصله با حضور مسئول حوزه حفاظت آزمون، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان و استان صورتجلسه و به سازمان سنجش آموزش کشور و دیگر نهادهای حفاظتی و مربوطه اطلاع رسانی و ارسال شد.

بامری افزود: جرائم متخلفان در هیات های رسیدگی تخلف در آزمون سازمان سنجش و دیگر نهادهای مربوطه بررسی و اعلام خواهد شد که محرومیت یک تا ده سال از شرکت در آزمون کنکور یکی از مجازت های متخلفان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه