اخبار داغ

گزارش تصویری/

تجمع مطالبه گران بهبود وضعیت عفاف و حجاب در اراک

تجمع مطالبه گران بهبود وضعیت عفاف و حجاب در اراک
جمعه ۱۰تیرماه همزمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها به عنوان یکی از الگوهای خانواده اسلامی، تجمع صیانت از امنیت خانواده و مطالبه گری از دستگاه‌های متولی حفظ حیا و عفاف و حریم خانواده در پیاده راه امیرکبیر اراک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جمعه ۱۰تیرماه همزمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها به عنوان یکی از الگوهای خانواده اسلامی، تجمع صیانت از امنیت خانواده و مطالبه گری از دستگاه‌های متولی حفظ حیا و عفاف و حریم خانواده در پیاده راه امیرکبیر اراک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

در پایان این تجمع که با استقبال خانواده‌ها و بانوان دغدغه مند حوزه خانواده و عفاف و حجاب برپا شد بیانیه‌ای ۷ بندی قرائت گردید که با تکبیر حاضرین مورد تائید قرار گرفت.

,

از مهم‌ترین بندهای این بیانیه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

,

ضمن اعلام‌خطر به مسئولان و خانواده‌ها درباره برنامه دشمنان برای حیا زدایی و از بین بردن حریم خانواده ، خواستار برنامه‌های فوری و بلندمدت در این خصوص توسط ارگان‌های ذی‌ربط هستیم .

,

از دستگاه‌های متولی تولید و توزیع پوشاک، اعم از اداره صمت، اقتصاد و دارایی ، اصناف خواستاریم ضمن ارزان‌سازی پوشاک اسلامی بر روند توزیع پوشاک نامناسب، نظارت جدی داشته باشند.

,

همچنین از دستگاه‌های متولی ازدواج جوانان اعم از اداره ورزش و جوانان ، راه و شهرسازی و سایر ارگان‌های متولی، خواستار تسهیل روند ازدواج آسان جوانان و مسکن آنان هستیم.

,

از سازمان تبلیغات، ارشاد،  شهرداری، آموزش وپرورش و مراکز آموزش عالی  نیز  خواستاریم نسبت به آموزش، تبلیغات و فرهنگ سازی حیا ، عفاف و حجاب در سطح شهر و مراکز عمومی اقدام نمایند.

,

در این بیانیه شرکت کنندگان حمایت خود را از قوه قضاییه و نیروی انتظامی جهت برخورد با هنجارشکنان ابراز داشتند.

,

در پایان این مراسم، شرکت کنندگان  حضور پرشور در تجمع ۲۱ تیر ماه را یادآوری نموده و خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه