اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی:

سخت‌گرفتن در زندگی و رفاه‌طلبی افراطی سبب افزایش سن ازدواج می‌شود

سخت‌گرفتن در زندگی و رفاه‌طلبی افراطی سبب افزایش سن ازدواج می‌شود
حجت‌الاسلام پیریایی گفت: سخت گرفتن در زندگی و رفاه طلبی افراطی سبب افزایش سن ازدواج می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد پیریایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر‌افلاک، اظهار داشت: ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، ایام عید قربان و غدیر که این ایام بسیار پربرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک,

وی با اشاره به ازدواج آسان، افزود: آنچه در ازدواج مهم است، خود ازدواج است اما متاسفانه براساس برخی از برداشت ها و یا چشم و هم چشمی ها سبب می شود تا این ازدواج به تاخیر بیفتد در حالی که باید ازدواج را آسان گرفت تا جوانان بتوانند زندگی مشترک را آغاز نمایند.

,

کارشناس مسائل دینی عنوان کرد: اسلام تاکید و سفارش زیادی به ازدواج آسان دارد و بهترین کار این است که با کمترین هزینه بتوان زندگی مشترک را آغاز کرد چرا که سخت گرفتن در زندگی و رفاه طلبی افراطی سبب می شود تا سن ازدواج افزایش یابد.

,

وی تصریح کرد: این که برخی از جوانان تصور می کنند زندگی همیشه بدون مشکل است، درست نیست چرا که در زندگی واقعی مشکلات در کنار خوشی ها قرار دارد اما مهم این است که با گذشت، فداکاری و صبر بتوان این مشکلات را حل کرد.

,

پیریایی با بیان این که اصل و اساس زندگی، تفاهم، اخلاق  و دین مداری است افزود: خانواده ها باید در نظر داشته باشند اگر جوانی با اخلاق، با اصالت، اهل کار و با ایمان باشد قطعا می تواند مرد موفقی باشد و با دارا بودن این شرایط نباید به دنبال جزئیات دیگر بود.

,

کارشناس مسائل دینی با اشاره به سبک زندگی اسلامی خاطر نشان کرد: زوج ها بهتر است از زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و با مولفه های گذشت و اخلاق برای یک زندگی توام با محبت که منجر به دوام و قوام زندگی می شود، اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه