اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

مجلس به مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه داشته باشد

مجلس به مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه داشته باشد
استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه یافتگی و خروج استان‌های کمتر برخوردار از محرومیت، نیازمند نگاه ویژه در سطح کلان و مجلس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، با استقبال استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان، سفر یک روزه «نیکزاد» نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این سفر از برخی پروژه های عمرانی شهرستان های نهبندان و سربیشه بازدید می کند.

,

بازدید از شهر مرزی درح، باند دوم درح – ماهیرود، برخی از محورهای روستایی بخش مود، سد تغذیه ای بندان و… از جمله برنامه های دکتر نیکزاد در این سفر است. جلسه نهایی و جمع بندی مصوبات این سفر، عصر امروز (۱۱ تیر) در محل فرمانداری نهبندان برگزار می شود.

,

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در  دیدار نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان، اظهار کرد: توسعه یافتگی و خروج استان های کمتر برخوردار از محرومیت، نگاه ویژه ای را در سطح کلان می طلبد.

,

وی تصریح کرد: تصویب قوانینی که بتواند استفاده از فرصت ها را تقویت کرده و به رفع موانع بینجامد، نقش بسزایی در توسعه مناطق محروم دارد.

,

استاندار در این دیدار به تشریح شرایط استان پرداخت و از پروژه های شاخصی گفت که در سطح خراسان جنوبی در حال اجراست.

,

قناعت با اشاره به ظرفیت های معدنی، کشاورزی، گردشگری و مرز استان ، از اقداماتی گفت که در راستای بهره برداری مطلوب و ایجاد ارزش افزوده از این فرصت ها در دستور کار حوزه های مختلف است.

,

 

,

, ,

بررسی دسترسی راه مناسب روستاهای شمال بخش مود به سربیشه

, بررسی دسترسی راه مناسب روستاهای شمال بخش مود به سربیشه, بررسی دسترسی راه مناسب روستاهای شمال بخش مود به سربیشه,

در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از مسیر جاده خاکی روستاهای شمال بخش مورد شهرستان سربیشه بازدید کرد.

,

مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با بیان اینکه شمال بخش مود روستاهای زیادی دارد که راه دسترسی مناسب به مرکز شهرستان سربیشه ندارند، گفت: این موضوع باعث ایجاد نارضایتی های اجتماعی بین مردم شده که باید مرتفع شود.

,

وی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بررسی کند هر مسیری که می‌تواند دسترسی تعداد بیشتری از مردم و روستاها را به سربیشه ایجاد کند و رضایتمندی بیشتری به همراه داشته باشد، همان مسیر برای احداث تعریف و برنامه ریزی شود.

,

گفتنی است،در این بازدید دکتر نیکزاد دستورات لازم را برای تأمین قیر رایگان و بخشی از اعتبارات احداث این جاده را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه