اخبار داغ

کرونا شوخی ندارد؛

خیز بی صدای کرونا در مازندران/ ۵۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند

خیز بی صدای کرونا در مازندران/ ۵۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند
۶ شهرستان مازندران ‏بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۶ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۱۶ شهرستان هم در وضعیت آبی هستند.

شهرستان‌های گلوگاه، نکا، سوادکوه شمالی، چالوس، عباس آباد و رامسر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های بهشهر، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه، آمل، بابل، بابلسر، محموداباد، فریدونکنار، نور، نوشهر، کلاردشت و تنکابن هم در وضعیت آبی کرونایی هستند.

۲۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند، اما دانشگاه علوم پزشکی بابل در این مدت هیچ مورد جدید بستری نداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۱۳ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

فرهاد غلامی افزود: ۱۶ بیمار با علائم تنفسی حاد، هم اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی گفت: اکنون ۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

غلامی افزود: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری نشد، اما در این مدت ۲ بیمار از بیمارستانها مرخص شدند.

سیدعلی مظفر پور با بیان اینکه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه این دانشگاه بستری نیست افزود: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه