اخبار داغ

با اعلام رسمی رئیس اتحادیه فوتبال کشور؛

تأیید برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه/ اتریش؛ میزبان اردوی شاگردان اسکوچیچ در فیفادِی سپتامبر؟!

تأیید برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه/ اتریش؛ میزبان اردوی شاگردان اسکوچیچ در فیفادِی سپتامبر؟!
تیم ملی فوتبال اروگوئه دیداری تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کشورمان را در پیش خواهد داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که فدراسیون فوتبال نتوانست در فیفادِی ماه ژوئن برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کند، شانس خوبی پیش روی شاگردان دراگان اسکوچیچ قرار گرفته تا در ماه سپتامبر یک بازی خوب را داشته باشند.

,

تیم ملی فوتبال اروگوئه قرار است در فیفادِی پیش رو در اردوی اتریش خود ۲ بازی دوستانه را داشته باشد و قرار شده که در برابر تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از این رقبا قرار بگیرد و این تیم آسیایی راه یافته به جام جهانی را برای آماده‌سازی خود محک بزند.

,

رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه در رادیو اسپور گفت: ۲ بازی دوستانه مقابل ایران و قطر در وین اتریش برگزار می‌کنیم. با این کار، آن چه ما به آن دست می‌یابیم، بررسی درخواست‌های کادر مربی‌گری دیگو آلونسوست. ما دستورات را به این معنا در نظر می‌گیریم که همه چیز را یک جا انجام دهیم و بتوانیم مقابل ۲ تیم جام جهانی بازی کنیم. عدم نیاز به سفر به شما این امکان را می‌دهد که هر روز تمرین کنید و رویارویی با ۲ تیمی که در جام جهانی شرکت می‌کنند، آن چه را که از نظر فضای رقابتی لازم است در نظر می‌گیرد. ما از این موضوع بسیار راضی هستیم و اکنون سعی می‌کنیم جنبه های مختلف راببینیم و تا نوامبر آرامش داشته باشیم.

,

این اظهارنظر صریح ایگنایسو آلونسو در شرایطی رخ داده که هم سیدمیرشاد ماجدی و هم حسن کامرانی‌فر به عنوان سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران تا شب گذشته از هرگونه موضع‌گیری و اعلام رسمی این دیدار خودداری کرده‌اند.

,

تیم ملی اروگوئه روز ۲۳ سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و ۴ روز بعد هم با قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه