اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

انجام فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است

انجام فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است
محمد رضا کرد گفت: انجام فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است که داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر در آن سهیم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد:  طرح سلامت یار در راستای کمک به واحد مددکاری مراکز درمانی و همراهی با بیماران سالمند، معلول، بیماران بدون همراه و بیماران با گویش محلی و نا آشنا با زبان فارسی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: در این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز درمانی منتخب و بر اساس شرح وظایف مصوب این طرح و هماهنگی با واحد مددکاری مراکز درمانی و بیمارستان ها، به بیماران ارایه خدمت می کنند.

,


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کمک های داوطلبانه تنها به ارائه کمک های مالی محدود نمی شود، گفت: افراد می توانند با اختصاص ساعاتی از روز به انجام فعالیت‌های داوطلبانه، در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

,
,


این مقام مسئول با اشاره به این که داوطلبان جمعیت هلال احمر در شرایط همه گیری بیماری کووید_ ۱۹ در زمینه های مختلفی از جمله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، انجام تست PCR و واکسیناسیون علیه کرونا با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر همکاری داشتند.

,
,


کرد با بیان این که ظرفیت گسترده ای در جذب و سازماندهی سرمایه های انسانی داوطلب وجود دارد که با اجرای این طرح، اقشار آسیب پذیر و بیماران، بیش از پیش مورد حمایت قرار می گیرند.
انتهای پیام/

,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه