اخبار داغ

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست/ ادعای حقوق بشری استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف استعماری است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست/ ادعای حقوق بشری استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف استعماری است
مولوی یونس چاهانی گفت: آمریکا با مطرح کردن واژه حقوق بشر می خواهد به اهداف خود از قبیل استعمارگری، نشر فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی و غیره برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو راه آرمان؛ با بیان اینکه حقوق بشر مسئله ای است که دین، آئین و فرهنگ به آن تأکید کرده اند، گفت: اسلام و تاریخ ایران همواره برای حقوق بشر احترام و اهمیت قائل بوده اند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: در آموزه های دینی، سیره پیامبر اسلام و خاندان و اهل بیت ایشان حتی حقوق حیوانات را رعایت می کردند.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام(ص) که فرمودند" انسان آن است که بقیه انسان ها از دست و زبان او در امنیت باشند"، بیان کرد: آیات مختلف قرآن کریم را که مورد مطالعه قرار دهیم، مشاهده می کنیم که به امر حقوق بشر و انسان تأکید شده است.

مولوی چاهانی با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل هر جا که بتواند، اقلیت ها و انسان های مظلوم را مورد آزار و اذیت قرار می دهد، عنوان کرد: آمریکا با مطرح کردن واژه حقوق بشر می خواهد به اهداف خود از قبیل استعمارگری، نشر فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی و غیره برسد.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست، تصریح کرد: شاهد هستیم که در این کشور سیاه پوستان، سرخ پوستان و اقلیت ها چگونه زندگی خود را می گذرانند در حالی که آمریکا خود را مرکز حفظ حقوق بشر می داند.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد اقدامات مختلف و سیاست های خصمانه آمریکایی ها بوده ایم که از جمله آنها می توان به ترور شخصیت های مختلف و دانشمندان اشاره داشت.

مولوی چاهانی تأکید کرد: آمریکا نمی تواند با ادعای حقوق بشر به ما فشار وارد و به سیاست های خصمانه خود دست پیدا کند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج خاطر نشان کرد: به نوبه خودم تمامی جنایت های آمریکا را که به بهانه حقوق بشر اعمال کرده است را محکوم می کنم و توصیه ام به دلسوزان ایرانی در داخل و خارج از کشور این است که بلندگوی دشمنان نظام و کشور نباشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه