اخبار داغ

گلایه نماینده نهبندان از عدم توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در کشور

گلایه نماینده نهبندان از عدم توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در کشور
نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در خانه ملت با گلایه از اینکه در توزیع امکانات و اعتبارات در کشور اشکالاتی وجود دارد، گفت: در خیلی از موارد رعایت عدالت در راستای کاهش محرومیت زدایی و توسعه در نقاط کمتر برخوردار، لحاظ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه وارد بیرجند شد، اظهار کرد: در این سفر یک روزه قرار است از برخی پروژههای عمرانی شهرستانهای نهبندان وسربیشه بازدید شود و مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عصر امروز در طی نشستی در فرمانداری نهبندان جمع بندی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه در این سفر یک روزه، بازدید از شهر مرزی درح، باند دوم درح – ماهیرود، برخی از راه‌های روستایی بخش مود، سد تغذیه ای بندان انجام می‌شود، افزود: پروژه‌های نیمه تمام مانند سد تغذیه ای بندان و تعدادی از پروژه‌های راهسازی، برخی از جاده‌های اصلی و فرعی روستایی، احداث بندهای خاکی در برخی از مناطق سربیشه و نهبندان هم مورد بازدید نائب رئیس مجلس قرار خواهد گرفت.

,

نخعی بازدید از محل احدث پست برق ۴۰۰ کیلوولت در نهبندان را از دیگر برنامه مهم نائب رئیس مجلس عنوان و تصریح کرد: احداث این پست از ضروریات شهرستان است که با توجه به روند رو به رشد واحدهای تولیدی در این شهرستان امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

,

وی تصریح کرد: در این سفر یک روزه سعی می‌کنیم تا جایی که زمان اجازه دهد بازدید داشته باشیم چراکه برخی از مصوبات که در جریان سفر امروز خواهد بود نیاز به پیگیری در مرکز دارد که با کمک نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حضور مدیران جلساتی را خواهیم داشت تا به نتایج مثبتی برسیم.

,

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه قرار است در این سفر از برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های نهبندان وسربیشه بازدید شود، گفت: مصوبات سفر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عصر امروز در طی نشستی در فرمانداری نهبندان جمع بندی می‌شود.

,

نخعی در پایان با گلایه از اینکه در توزیع امکانات و اعتبارات در کشور اشکالاتی وجود دارد، افزود: در خیلی از موارد رعایت عدالت در راستای کاهش محرومیت زدایی و توسعه در نقاط کمتر برخوردار، آنطور که باید این موارد لحاظ نشده است که حضور مقاماتی کشوری در این نقاط کمک می‌کند تا وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها توجه بیشتری به نقاط محروم داشته باشند و به روند عادلانه تر اعتبارات در کشور کمک می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه