اخبار داغ

مدیر روابط عمومی آبفای البرز:

۱۳۰ آبرسانی خصوصی با رفع موانع قانونی تحویل آبفای البرز شد/ آب بهای رایگان شامل مشترکین پر مصرف کمیته امداد نمی شود

۱۳۰ آبرسانی خصوصی با رفع موانع قانونی تحویل آبفای البرز شد/ آب بهای رایگان شامل مشترکین پر مصرف کمیته امداد نمی شود
علیرضا لرستانی گفت:۱۳۰ آبرسانی خصوصی استان البرز طی سال های اخیر با رفع موانع قانونی تحویل آبفا شده است و مشکلی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا لرستانی مدیر روابط عمومی آبفای البرز با اشاره به اینکه استان یک هفته را با دمای ۴۰ درجه پشت سر گذاشت، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: همراهی مردم و توجه به توصیه ها موجب شد با مشکل عمده ای مواجه نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
لرستانی افزود: در تامین و توزیع آب در نقطه سر به سر قرار گرفته و اقتصاد معیشتی داریم، اگر چه در روزهای آینده با خنکی هوا مواجه می شویم اما تابستان ادامه دارد و از مردم تقاضا داریم آبفا را همراهی کنند تا شرایط گرما را پشت سر بگذاریم.
,
 
,
وی در ادامه اظهار داشت: مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بر اساس اعلام وزارت نیرو با چند شرط می توانند از آب بهای رایگان برخوردار شوند که شامل اعلام سازمان متولی، کنتور مستقل و مصرف معادل یک سوم الگوی مصرف است.
,
 
,
لرستانی با اشاره به اینکه اگر مشترک کمیته امداد پرمصرف یا بدمصرف باشد مشمول آب بهای رایگان نخواهد شد، در بخش دیگری تصریح کرد: منطقه سرحدآباد متاسفانه زیر نظر آبفا نیست و توسط آبرسانی خصوصی و محلی اداره خواهد شد.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: ۱۳۰ آبرسانی خصوصی استان البرز طی سال های اخیر با رفع موانع قانونی تحویل آبفا شده است و مشکلی ندارند اما درباره آبرسانی سرحدآباد همچنان مقاومت هایی وجود دارد و مراحل اداری تحویل دهی آن همچنان ادامه دارد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه