اخبار داغ

وزارت امور خارجه:

اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی نمونه‌ رویکردخصمانه آمریکا بود

اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی نمونه‌ رویکردخصمانه آمریکا بود
وزارت امور خارجه در صفحه مجازی خود نوشت: اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی، نمونه دیگری از رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت امور خارجه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد نقض مکرر حقوق مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در صفحه مجازی، نوشت: تبعیض مداوم علیه فلسطینی‌ها در سراسر کرانه باختری و بیت المقدس، به‌صورت آوارگی اجباری، تخریب منازل مردم فلسطین و گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین و محاصره غزه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حساب کاربری وزارت امور خارجه در توئیتر در ادمه به نقض حقوق مردم افغانستان بر اثر سیاست‌های آمریکا اشاره و تاکید کرد: بر اثر تحریم‌ها و سیاست‌های غیرانسانی دولت آمریکا، اکنون دسترسی میلیون‌ها افغانستانی به دارایی‌های این کشور مسدود شده است. در حالی که ۹۰ درصد مردم افغانستان از ناامنی غذایی رنج می‌برند.

,

این مطلب همچنین به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس، آورده است: اعطای مدال به فرمانده ناو آمریکایی، نمونه دیگری از رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است؛ این رویکرد خصمانه امروز نیز با ادامه سیاست شکست‌خورده «فشار حداکثری» ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه