اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

غرب حقوق بشر را صرفاً برای منافع خود به کار می‌برد/۲۲۲ سال از عمر۲۴۰ ساله آمریکا صرف جنگ و تجاوز به کشورهای دیگر شده است

غرب حقوق بشر را صرفاً برای منافع خود به کار می‌برد/۲۲۲ سال از عمر۲۴۰ ساله آمریکا صرف جنگ و تجاوز به کشورهای دیگر شده است
یاری کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضع‌گیری غرب در حقوق بشر بر مبنای سود و منافع است و همین رویه موجب سوءاستفاده ابزاری آمریکا از موضوع حقوق بشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص تناقض شعارها و ادعاهای غرب در دفاع از مبانی و اصول حقوق بشر و عملکرد آن‌ها، گفت: موضع‌گیری غرب در حقوق بشر بر مبنای سود و منافع است و همین رویه موجب سوءاستفاده ابزاری آمریکا از موضوع حقوق بشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود:حقوق بشر برای آمریکا ابزاری جهت تحت‌فشار قرار دادن کشورهای مستقل است تا به اهداف سلطه‌ گرایانه خود برسند.

,

یاری با اشاره به جنایات آمریکا در دهه‌های گذشته اظهار کرد: بر اساس اعتراف یکی از سیاست‌مداران آمریکایی، از ۲۴۰ سال عمر کشور آمریکا، ۲۲۲ سال آن صرف جنگ و تجاوز به کشورهای دیگر صرف شده است.

,

وی با اشاره به تبعیض نژادی در غرب افزود: تاریخ غرب گواه دردناک‌ترین رفتارهای نژادپرستانه نسبت به سیاه‌پوستان است و حقوق بشر تنها برای آمریکا یک سیاست نژاد پرستانه است.

,

یاری اظهار کرد: خارج از مرزهای آمریکا نیز شاهد جنایات و کشتار ملت‌های افغانستان، عراق و یمن بودیم و با ادعاهای واهی این ملت مظلوم و بی پنهان را نابود کردند و زیرساخت‌های این کشور را از بین بردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به موضع‌گیری آمریکا در جنگ اوکراین و روسیه گفت: در جنگ اوکراین و روسیه آمریکا به دنبال منافع خود است و ۴۵ میلیارد دلار برای تسویه‌حساب با روسیه هزینه کردند تا ازنظر اقتصادی و نظامی روسیه را نابود کنند.

,

وی با اشاره به جنایات آمریکا در ایران خاطرنشان کرد: از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تا حمایت از صدام و بر هم زدن برجام و توسعه تروریسم، ملت ما را به این درک رسانده که آمریکا هیچ‌گاه خیر این مرزوبوم را نخواسته و نخواهد خواست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه