اخبار داغ

در راستای مبارزه با قاچاق سرمایه‌های ملی؛

بار کج به مقصد نرسید/ کشف بالغ بر ۲۱ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در زاهدان

بار کج به مقصد نرسید/ کشف بالغ بر ۲۱ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در زاهدان
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک کشنده نفتکش حامل ۲۱ هزار و ۷۸۰ لیتر هیدرو کربن قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمود سعادتی بیان کرد: مقابله با قاچاق کالا و سرمایه های ملی و هرگونه فعالیت غیر قانونی دیگر که به اقتصاد کشور ضربه می زند از جمله مأموریت های اولویت دار پلیس در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان است که این موضوع به صورت ویژه در شهرستان زاهدان پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

 وی گفت: در این رابطه و در راستای مبارزه با قاچاق سرمایه های ملی مأموران انتظامی پاسگاه "تردست" این شهرستان هنگام کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای فرعی به یک دستگاه کشنده نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: در نهایت طی بازرسی از خودروی مذکور ۲۱ هزار و ۷۸۰ لیتر هیدروکربن قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سعادتی با اشاره به شناسایی یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله توقیفی بالغ بر ۷ میلیارد و۴۶۷  میلیون ریال می باشد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه