اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

پروژه آبرسانی به ۱۳۲ روستا در سطح استان کرمانشاه در دست اجرا است

پروژه آبرسانی به ۱۳۲ روستا در سطح استان کرمانشاه در دست اجرا است
سردار بهمن ریحانی گفت: در نظر داریم پروژه آبرسانی به ۱۳۲ روستا که در سطح استان کرمانشاه واقع شده اند؛ را انجام دهیم و همچنین بتوانیم مشکل انتقال خطوط لوله آب، مخازن، پمپاژ و ... را مرتفع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی در بازدید از پروژه آبرسانی به مناطق محروم منطقه جلالوند کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه استان کرمانشاه در راستای محرومیت زدایی امسال پروژه های زیادی را در مناطق محروم و کم برخوردار انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امسال نیز با توجه به وضعیت کم آبی به خصوص در مناطق روستایی و کم‌برخوردار و مشکلاتی که روستاییان با آن مواجه هستند پروژه های آبرسانی را در دستور کار داریم.

,

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس در نظر داریم پروژه آبرسانی به ۱۳۲ روستا در سطح استان که در مناطق مختلف از جمله کوزران، صحنه، سرفیروزآباد، اسلام آباد و سنقر واقع شده اند؛ را انجام دهیم و همچنین بتوانیم مشکل انتقال خطوط لوله آب، مخازن، پمپاژ و ... را مرتفع کنیم.

,

سردار ریحانی گفت: در این زمینه بسیج سازندگی کارها را با دقت و به خوبی آغاز کرده و امیدواریم امسال بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

,

وی بیان داشت: وضعیت کم آبی که در روستاها وجود دارند اصلاً زیبنده مردم زحمتکش و کشاورزان پرتلاش استان نیست لذا با جدیت به دنبال رفع این مشکل هستیم.

,

سردار ریحانی اظهار داشت: به این منظور ۸ مجتمع در این مناطق ایجاد کرده ایم که بتوانیم کار را بهتر و سریعتر انجام دهیم و تا زمانی که مشکل آب منطقه حل شود با تانکر آب شرب را به این مناطق خواهیم رساند و جاهایی که امکان تردد تانکر آبرسانی نیست به حوزه های مقاومت ابلاغ کردیم که هر نوع ظروف متعلق به روستاییان را با ماشین جهت پر کردن آب شرب به تانکرهای آبرسانی برسانند.

,

وی همچنین گفت: همچنین در ادامه این پروژه ها، آبرسانی به ۱۸۳ روستا در مناطق مرزی اورامانات توسط نیروی زمینی قرارگاه نجف استان کرمانشاه در حال اجرا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه