اخبار داغ

متخصص پوست و مو پاسخ داد؛

دلیل استقبال زنان از تزریق چربی چیست؟

دلیل استقبال زنان از تزریق چربی چیست؟
محدثه مرتضایی گفت: تزریق چربی از روش های پرطرفدار که احتمال عفونت در آن بسیار کم است و نتایج حاصله از این پروسه بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محدثه مرتضایی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تزریق چربی صورت و سایر نواحی بدن نوعی از روش‌های جوان‌سازی و ترمیم پوست و زیبایی است و با هدف‌هایی مثل پر کردن گونه‌ها، کاهش چین و چروک، بهبود آثار آکنه و جوان‌سازی پوست و حجم‌دهی و فرم‌دهی به لب‌ها انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: تزریق چربی روش‌های مختلفی دارد که امروزه یکی از مشهورترین روش‌های آن برداشتن چربی از بدن خود فرد است.
,
 
,
مرتضایی افزود: بیشتر افراد فکر می‌کنند که چین و چروک و افتادگی پوست، علائم پیری آن هستند، اما در واقع یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل بروز این گونه مشکلات کم شدن حجم صورت است که فرد را به سمت تزریق چربی صورت سوق می‌دهد.
,
 
,
این متخصص تصریح کرد: از دست رفتن حجم در این ناحیه از بدن شکاف‌های استخوانی صورت و اطراف چشم را برجسته‌تر می‌کند و پوست را پیرتر از چیزی که هست نشان می‌دهد، البته ساختار صورت برخی افراد به طور کلی لاغرتر و استخوانی‌تر از دیگران است.
,
 
,
وی گفت: به هر حال، چه این مسئله مربوط به پیری باشد و چه ساختار صورت، روش‌های تزریق چربی و حجم‌دهی به صورت و سایر مناطق بدن می‌تواند گزینه مناسبی برای ترمیم، بهبود و رفع آن باشد.
,
 
,
مرتضایی افزود: تزریق چربی از روش های پرطرفدار که احتمال عفونت در آن بسیار کم است و نتایج حاصله از این پروسه بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می شود.
,
 
,
این متخصص ادامه داد: بهترین فایده در این پروسه حذف چربی هایی است که فرد خواهان از بین بردن آن است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تورم و کبودی بعد از تزریق از علائم این روش زیبایی است، گفت: این علائ بعد از چند روز کاملا برطرف شده و نیاز به درمان ندارد.
,
 
,
مرتضایی در خاتمه با تاکید بر اینکه مدت ماندگاری این روش در زیبایی بسیار کم است، خاطرنشان کرد: بعد از ۶ ماه چربی جذب بدن می شود و مدت ماندگاری آن دائمی نیست، به همین جهت توصیه می شود که فرد تزریق را تکرار نماید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه