اخبار داغ

هفته اول مرداد؛

نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک ایران ویژند برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک ایران ویژند برگزار می‌شود
نمایشگاه ایران ویژند(برند)های تخصصی مد و پوشاک از ۲ تا ۵ مرداد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه ایران ویژند (۱۴۰۱)؛ نخستین نمایشگاه تخصصی ویژند (برند) های تخصصی مد و پوشاک از ۲ مردادماه در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا ۵ مرداد ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برگزاری اولین نمایشگاه ایران ویژند ۱۴۰۱ مهم‌ترین اتفاق در یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به شمار می‌رود و این نمایشگاه جزو برنامه‌های غیر رقابتی جشنواره است که امتیازهای ویژه‌ای برای شرکت کنندگان در آن در نظر گرفته شده است.

,

این نمایشگاه با هدف حمایت از برندهای داخلی در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و فضای مطلوبی در اختیار برندهای داخلی برای نمایش آثارشان قرار داده می‌شود. همچنین با اکثر برندهای مطرح در هشت گرایش مد و لباس و جواهرات و کیف و کفش نیز برای حضور در این نمایشگاه هماهنگی‌های لازم از سوی دبیرخانه نمایشگاه انجام شده است.

,

معیارهای حضور در این نمایشگاه بر اساس پروتکل‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی است و براساس گفته‌های عوامل برگزاری نمایشگاه، هزینه‌ای که از برندها برای حضور در نمایشگاه ایران ویژند گرفته می‌شود، مناسب است و به دلیل آنکه هدف حمایت از برندهاست، رایزنی شده و قیمت به حداقل رسیده است تا از طراحان و تولیدکنندگان جوان حمایت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه