اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دلبستگان به آمریکا شریک جرم شیطان بزرگ هستند

دلبستگان به آمریکا شریک جرم شیطان بزرگ هستند
جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران از انقلاب اسلامی بعنوان تنها فرصت بشر برای نجات از برده داری نوین نام برد و گفت: تقویت اراده، قدرت معنویت و روحیه جهادی رسالت سنگین مجموعه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل به تهدیدات نرم دشمنان و حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: بی‌تردید در عالم هستی آن‌هایی که دل به بیگانه بسته‌اند به آن اندازه ارزش داشته‌اند و کسانی که دل به انقلاب و رهبر بسته‌اند و اهل بیت(ع) و خداوند را انتخاب کرده‌اند نیز ارزش و قداست خود را به این شکل انتخاب کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا و مقام معظم رهبری و نظام مقدس انقلاب اسلامی به جایگاه رفیع کنونی دست یافته و برای رسیدن به اهداف والا از هیچ تلاشی برای خدمت بی‌منت به مردم دریغ نکرده است.

,

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران وضعیت عالمان و دانشمندان در ادوار تاریخ را یادآور شد و گفت: افرادی که عناوین بزرگی را به یدک می کشیدند در واقع عوامی بیش نبودند چراکه از داشته های خود برای خودسازی و رسیدن به خدوند متعال بهرمند نشدند.

,

وی در ادامه سخنان خود به سرنوشت قوم یهود و عدم تبعیت از حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: این قوم جایگاه حضرت موسی (ع) به عنوان  رهبر را نپذیرفتند و از باب اعتراض به حضرت موسی(ع) درآمده و نمک نشناسی را پیشه کردند.

,

حجت‌الاسلام طیبی‌فر گفت: کسانیکه در دامان ولایت زندگی می کنند اگر نتوانند خود را به خداوند متعال وصل کنند، راه به جایی نخواهند برد.

,

انقلاب اسلامی تنها فرصت بشر برای نجات از برده داری نوین است

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برده داری در آمریکا اشاره کرد و گفت: زمانیکه در آمریکای شمالی برده داری لغو شده بود، بردگان جنوب امریکا به دنبال راهی برای فرار به شمال این کشور بودند و زمانیکه این قانون در کل ایالت متحده به ظاهر لغو شد، یکی از افرادی که در این راه سخت تلاش کرده بود در مصاحبه ای گفته بود هرچه تلاش کردم به بردها بفهمانم برده نیستند و انسان ازاده هستند نشد.

,

این مبلغ اسلامی گفت: همه انبیاء آمدند و گفتند: انسان نباید برده زمین، خاک، پول و مقام باشد ولی با اینحال عده ای خود را غلام و برده بیگانگان می دانند.

,

وی به برخی افراد وابسته به غرب و امریکا در داخل کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور ما برده آمریکا و بیگانه هستند و برخی ها نیز از لحاظ فکری در سیطره شیطان بزرگ قرار دارند بطوریکه حتی در برابر دانش و علمی که برگرفته از متن اسلام است نیز مقاومت می کنند.

,

وی با بیان اینکه  دل بستگان به آمریکا شریک جرم شیطان بزرگ هستند، گفت: انقلاب اسلامی تنها فرصت بشر برای نجات از برده داری نوین است.

,

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران به مسیر قطار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: افراد وابسته به غرب و نظام فکری غرب در مسیر حرکت قطار انقلاب ناگذیر به پیاده شدن از این قطار هستند  و در این مسیر با پرت کردن خود حتی گردنشان نیز می شکند.

,

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به لطف خداوند متعال تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر درست حرکت می کند، گفت:  این بزرگ ترین نعمت برای مجموعه سپاه است.

,

حجت‌الاسلام طیبی‌فربه وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم در حوزه نمایندگی روی اندیشه‌ها، افکار، عقاید و بینش سیاسی پاسداران و خانواده های آنها کار کنیم؛ همان طور که در مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه، این مجموعه مراقب هستند تا ویروسی وارد مجموعه مقدس سپاه نشود، تا فرماندهی با آرامش خاطر به انجام وظیفه بپردازد .

,

وی در ادامه سخنان خود به رسالت سنگین مجموعه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: تقویت اراده، قدرت معنویت و روحیه جهادی وظیفه ما است تا هنگام نبرد و صدور دستور، انگشتی روی ماشه نلرزد.

,

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا مردم از جهت اعتقاد، باور و رشد معنوی به معنویت و اهداف والا دست یابد.

,

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی وظیفه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است، گفت: تنها با اقتدار آفرینی می توان توطئه و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

,

حجت الاسلام طیبی‌فر در پایان سخنان خود به سربازان وظیفه نیز اشاره کرد و گفت: دوران خدمت سربازی بهترین فرصت برای خودسازی جوانان است و در این راستا حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تمام توان خود در راه اعتلای معنوی و عقیدتی جوانان این مرز و بوم تلاش می کند تا اینده درخشانی برای کشور ترسیم شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه