اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

لزوم تبیین هنرمندانه جایگاه اجتماعی سپاه در مردم/ امنیت پایدار کشور در گرو اقتدار سپاه در منطقه است

لزوم تبیین هنرمندانه جایگاه اجتماعی سپاه در مردم/ امنیت پایدار کشور در گرو اقتدار سپاه در منطقه است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به جایگاه اجتماعی سپاه پاسداران و نقش دفاتر نمایندگی سپاه در تعالی جوانان اشاره کرد و گفت: جایگاه اجتماعی سپاه باید هنرمندانه به مردم تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به خدمات سپاه معظم به کشور اشاره کرد و گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه از حساس‌ترین بخش های این نهاد انقلابی است چرا که این مجموعه وظیفه خطیر تربیت نفوس را برعهده دارد تا با پرورش اعتقادی و اخلاقی نیرو ها از ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف صیانت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,
وی گفت: مجموعه سپاه باید نیروی اعتقادی و اخلاق‌محور با رویکرد بصیرت‌افزایی و روشنگری واقع‌بینانه تربیت کند تا کشور از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مراحل عبور کند.
,
 
,
امام جمعه اردبیل از نمایندگی ولی فقیه در سپاه خواست تا در مسیر تربیت و تعالی نیروی انسانی بر محور اعتقادی، تربیتی، سیاسی و بصیرت‌افزایی همت مضاعف داشته باشد تا حربه منافقانه دشمنان در بر هم زدن شایستگی های مجموعه سپاه به جایی نرسد..
,
 
,
آیت‌الله عاملی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سپاه پاسداران به اعتراف دشمنان یکی از عناصر پایداری ، مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی است، گفت: زمانیکه کشور در حساس ترین برهه ها به بن بست می رسد، این سپاه است که با اقتدار خود از تمامیت کشور صیانت می کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  باید نباید دچار روزمرگی شوند، گفت: بهتر است سپاه  پاسداران با ایجاد  فضای سالم تربیتی در این مجموعه مقدس، بهترین نیروها و مخلص‌ترین انسان‌ها برای آینده کشور پرورش دهند.
,
 
,
امام جمعه اردبیل با اظهار گلایه از برخی غفلت‌ها در تربیت معنوی و ارزشی سربازان در مجموعه‌های انتظامی و مرزبانی خاطرنشان کرد: شایسته است این مجموعه های ارزشی، سربازان را در طول مدت خدمت ، با مبانی اعتقادی و دینی بیشتر آشنا کنند تا آینده کشور تضمین شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه روحانیون مشعل راه جوانان در مسیر زندگی هستند، خاطرنشان کرد: جوانان با الگوپذیری مناسب می توانند با بروز استعدادها و توانایی های خود راهگشای جامعه در بحران ها شوند.
,
 
,
آیت‌الله عاملی با بیان اینکه کار دشمن باورسوزی در داخل کشور است، شکست استکبار جهانی در منطقه  را یادآور شد و گفت: سپاه پاسداران امروز در کنار تامین امنیت در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، عقیدتی   ورود پیدا کرده و از آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت می کند.
,
 
,
وی به دسیسه اخیر دشمنان اشاره کرد و گفت: قطع ید ایران اسلامی در منطقه، هدف پنهان و آشکار استکبار است چراکه دشمنان امروز به خوبی می دانند که امنیت پایدار یک کشور در گرو حضور فعال منطقه ای  و فرا منطقه ای است.
,
 
,
امام جمعه اردبیل به هزینه های میلیاردی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا با بیش از ۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در عراق و افغانستان با ۴ هزار کشته در حال برگشت است.
,
 
,
وی به اعتراف آمریکایی ها در خصوص خاورمیانه جدید نیز اشاره کرد و گفت: هزینه های تریلیون دلاری استکبار به سرکردگی آمریکا در خاورمیانه امروز جواب نداده و آنها ناگزیر به تعامل با کشور ما هستند.
,
 
,
آیت الله عاملی اقتدار ایران اسلامی در منطقه را مدیون اقتدار سپاه پاسداران دانست و گفت: جایگاه اجتماعی سپاه پاسداران در منطقه روز به روز در حال افزایش است و این محبوبیت خود موجب سنگ اندازی ها و توطئه چینی ها می شود که لازم است مردم همیشه در صحنه کشور با حضور در میدان از فرزندان خود حمایت کنند.
,
 
,
وی به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: ان زمان به خاطر احساس وظیفه و حمایت از سپاه پاسداران با لباس سبزپوشان در نماز جمعه حاضر شدم و با لباس سپاهی خطبه خواندم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به کینه ورزی استکبار اشاره کرد و گفت: بعد از آان اینستاگرام صفحه منسوب به من را که بیش از ۸۰ هزار فالوور داشت مسدود کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمنان تاب  و تحمل دیدن آرم سپاه پاسداران و قهرمان فرا ملی ما از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی را هم ندارند، گفت: هر صفحه ای که مزین به آرم سپاه و یا تصاویر فرماندهان سپاه باشد بی درنگ بسته می شود و این گویای ترس دشمنان از یاد و نام سپاه در این فضا است.
,
 
,
آیت الله عاملی در پایان سخنان خود از رسانه ملی، صدا و سیما و فعالان فضای مجازی خواست تا هنرمندانه فعالیت های سپاه پاسداران را در فضای حقیقی و مجازی به تصویر بکشند  تا جایگاه سپاه در نزد مردم بیش از گذشته ملموس تر شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه