اخبار داغ

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران:

۳۹ تیم امداد و نجات در مناطق زلزله زده هرمزگان حضور یافتند/برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین ۴۰۰۰ تخته موکت و ۷۵۰۰ تخته پتو صورت گرفته است+فیلم

۳۹ تیم امداد و نجات در مناطق زلزله زده هرمزگان حضور یافتند/برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین ۴۰۰۰ تخته موکت و ۷۵۰۰ تخته پتو صورت گرفته است+فیلم
سلیمانی با بیان اینکه ۳۹ تیم امدادگر و نجاتگر از استان هرمزگان و استان های همجوار از قبیل استان فارس در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان حضور یافتند، گفت:قریب به ۴۰ دستگاه خودرو امداد و نجات و همچنین دو بالگرد جهت امداد و نجات هوایی در منطقه استقرار یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار هرمز در خصوص خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان استان هرمزگان با عرض تسلیت به خانواده های جان‌باختگان حادثه سنگین و دلخراش اظهار کرد: جمعیت هلال احمر بر حسب وظایف، اصول و اهدافی که دارد از همان دقایق اولیه، مدیرعامل جمعیت استان به همراه استاندار هرمزگان در منطقه حضور یافتند و در کمتر از یک ساعت ، عملیات جستجوی نجات توسط تیم ها به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: ۳۹ تیم امدادگر و نجاتگر از استان هرمزگان و استان های همجوار از قبیل استان فارس در منطقه حضور یافتند و قریب به ۴۰ دستگاه خودرو امداد و نجات و همچنین دو بالگرد جهت امداد و نجات هوایی در منطقه استقرار یافته اند.

,

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین قریب به ۲ هزار دستگاه چادر در منطقه موجود است که تا کنون ۷۰۰ عدد چادر بین ساکنین سه الی چهار روستای استان که به دلیل وقوع زلزله و پس لرزه ها ، دچار حادثه مالی شده و منازل شان آسیب دیده است در حال توزیع می باشد.

,

سلیمانی بیان داشت: برنامه ریزی های لازم جهت تامین ۴۰۰۰ تخته موکت و ۷۵۰۰ تخته پتو صورت گرفته و به منطقه ارسال شده است، پک های غذایی ۷۲ ساعته در حال توزیع است، مردم نیز در کنار سایر دستگاه‌ها کمک می کنند اما نکته بسیار حائز اهمیت ، گرمای شدید منطقه و تسریع در رفع مشکل برق و آب ازجمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

,

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر از همان دقایق نخست وقوع زلزله ، در کنار مردم بوده و همراه مردم است و تا انتها حضور دارد، انصافاً هلال احمر استان با تمام توان و امکانات و با انگیزه حضور پیدا کرده اند امید است تلاشی در جهت کاهش آلام هموطنان عزیز باشد.

,

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چادر های گروهی بزرگ که هم اکنون دو دستگاه نیز توسط جمعیت هلال احمر در حال انتقال است، در اولین فرصت در منطقه نصب شده است اما آنچه که مهم است وصل برق منطقه و نصب دستگاه های سرمایشی به دلیل گرمای شدید هوا است.

,

سلیمانی بیان داشت: تقریباً اسکان اضطراری در این روستا رو به اتمام است و جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و سایر استان های معین، در روستای دیگر در حال ارایه خدمات اسکان اضطراری هستند ، اما برنامه‌ریزی شده که با سرعت نسبت به اسکان افراد زلزله زده در چادر همراه با نصب کولر اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه