اخبار داغ

قضاوت 22 داور در مسابقات

لیگ برتر پومسه| قهرمان مسابقات مردان و زنان مشخص می شود/ جام ستارگان در ایستگاه پایانی

لیگ برتر پومسه| قهرمان مسابقات مردان و زنان مشخص می شود/ جام ستارگان در ایستگاه پایانی
هفته پایانی از دور برگشت هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان و زنان «جام ستارگان»، روز دوشنبه- 13 تیر ماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات هفته اول تا سوم (هفته پایانی) از دور برگشت هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان «جام ستارگان»، روز دوشنبه 13 تیر ماه با حضور 131 نفر در بخش انفرادی و 31 تیم در بخش استاندارد و ابداعی در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود و سکونشینان این دوره از رقابت ها مشخص خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی استاندارد در رده‌های ‌سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال، 61 تا 65 سال و بالای 65 سال پیگیری می‌شود. در بخش تیمی استاندارد رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به اجرای فرم می‌پردازند.

,

در بخش انفرادی ابداعی رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال و بالای 18 سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در بخش تیمی ابداعی  کمتر از 18 سال و بالای 18 سال  حضور دارند.

,

 

,

*جام ستارگان به ایستگاه پایانی رسید

, *جام ستارگان به ایستگاه پایانی رسید,

قهرمانان رقابت های لیگ برتر پومسه زنان باشگاه های کشور «جام ستارگان» با برگزاری دیدارهای هفته اول تا سوم از دور برگشت معرفی خواهند شد.

,

مسابقات هفته اول الی سوم از دور برگشت  لیگ برتر پومسه زنان باشگاه های کشور «جام ستارگان»، روز یکشنبه -12 تیر ماه در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود و سکونشینان این دوره از رقابت ها مشخص خواهند شد.

,

این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های انفرادی استاندارد در رده‌های ‌سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال و41 تا 50 سال پیگیری می‌شود؛ در بخش تیمی استاندارد  تیمی زیر 14 سال، رده‌های سنی 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به اجرای فرم می‌پردازند.

,

در بخش انفرادی ابداعی رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال و بالای 18 سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در بخش تیمی ابداعی کمتر از 14 سال، کمتر از 18 سال و بالای 18 سال حضور دارند.

,

 

,

*قضاوت 22 داور در مسابقات

, *قضاوت 22 داور در مسابقات,

با اعلام کمیته داوران فدراسیون تکواندو اسامی داوران قضاوت کننده در این رقابت ها مشخص شد.

,

مسابقات هفته اول الی سوم (پایانی) از دور برگشت  لیگ برتر پومسه مردان باشگاه های کشور «جام ستارگان»، روز یکشنبه -12 تیر ماه در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود و سکونشینان این دوره از رقابت ها مشخص خواهند شد.

,

با اعلام کمیته داوران و سازمان لیگ فدراسیون تکواندو اسامی داوران قضاوت کننده در این رقابت ها به شرح ذیل است:

,

یوسف نجفی زاده (آذربایجان شرقی) سعید مجتهدی (اردبیل)، مرتضی استکی، رسول متین فر، مهیار مودبی و حمید ریحانی (اصفهان)، کمال عباسی و محمد عزیزی (البرز)، بهرام صادقی، علی اصغر ذوالفقاری، بهزاد نوشادی مقدم و محسن حاتمی (تهران)، داوود قارداشخانی و سید جواد موسوی (زنجان)، عباس عطاریان (فارس)، محمود نصیروند و محمدحسین ربانی (قم)، رامین سقیانی (گلستان)، سید محمد رهبرهاشمی (گیلان)، مجید نازیان نجفی، احمد رشوندی و مرتضی پتکی (مازندران)

,

مسئول داوران مسابقات یدالله رضوانی است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه