اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

هیچ توجیهی در عدم واگذاری ۸۳ خدمت شهرداری‌ها به دفاتر پیشخوان را نمی‌پذیریم

هیچ توجیهی در عدم واگذاری ۸۳ خدمت شهرداری‌ها به دفاتر پیشخوان را نمی‌پذیریم
امید محبی گفت: باید ۸۳ خدمت شهرداری‌ها به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شد و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا را نمی‌پذیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ امید محبی در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری استان مازندران که با حضور شهرداران استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال و نمایندگان شرکت آسیا تک و صبانت برگزار شد، با عنوان اینکه ضرورت توسعه خدمات مبتنی بر اینترنت به ویژه فیبر نوری، اف تی تی اچ و اف تی تی سی و بسترهای مخابراتی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات بستر مناسبی برای ارائه خدمات پر سرعت و ارزان به مردم است که این مهم با توسعه شبکه فیبر نوری اف تی تی اچ میسر می‌شود، به‌طوری‌که دولت از سهم خودش در حوزه اپراتور صرف نظر کرد تا شبکه فیبر نوری تقویت و توسعه پیدا کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه شبکه فیبر نوری در استان و کشور، افزود: افت کیفیت اینترنت و خدمات اینترنتی نیز با توسعه شتابان شبکه فیبر نوری بر طرف می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: اراده دولت بر ارائه خدمات هوشمند، ارزان، ایمن، سریع و کیفی به مردم است و یکی از پارامترهای مهم سلامت اداری، الکترونیک کردن و هوشمند نمودن ارائه خدمات به مردم‌ است که موجب افزایش سرعت و کیفیت در ‌ ارائه خدمات می‌شوند که البته همه این موارد در گرو توسعه شتابان بستر و زیرساخت‌های لازم به ویژه فیبر نوری است.

رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مازندران با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری به‌عنوان یک اولویت اساسی برای دولت و استاندار مطرح است، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در سال‌جاری، هوشمندسازی فرایندها در دستگاه‌های اجرایی و توسعه فیبر نوری است.

محبی با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیک ارزان حق مردم و مورد انتظار ماست، تصریح کرد: بر اساس تفاهم فناوری اطلاعات استانداری با شهرداری‌ها، می‌بایست ۸۳ خدمت شهرداری‌ها به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شد؛ لذا هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا را نمی‌پذیریم و انتظار داریم اکثر خدمات شهرداری‌ها الکترونیک و هوشمند شود.

وی اعلام کرد: مازندران در توسعه شبکه فیبر نوری در کشور می‌بایست پیشتاز شود و در این راستا حمایت‌های کامل از fcpها صورت می‌گیرد و شهرداران سراسر استان نیز حتما برای تحقق این مهم، تمام قد وارد میدان شوند و بدانند که این موضوع در ارزیابی عملکرد شهرداران ملاک عمل قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی مازندران با اشاره به الکترونیک شدن خدمات در استانداری مازندران، متذکر شد: جنس اقدامات خدمات محور در شهرداری‌ها بسیار بیشتر از سایر دستگاه‌ها است، مثلا در استانداری مازندران ۱۱۴ فرآیند احصا شده است که به‌دلیل آنکه بخش قابل توجهی از این فرایندها خدمات محور نیست، هوشمند کردن و الکترونیک کردن آن دشوار است، اما به یاری خدا فرآیند کمیسیون ماده ۹۹ در سال‌جاری، حتما الکترونیک می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه