اخبار داغ

یادداشت؛

حقوق بشر به سبک آمریکایی

حقوق بشر به سبک آمریکایی
زینب بساط نیا نوشت: ایجاد جنگ و ناامنی، در گوشه گوشه ی دنیا و به فروش رساندن تسلیحات نظامی به کشورهای درگیر جنگ و پول هنگفت به جیب زدن و هزاران حقایق افشا شده و نشده، نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار "زینب بساط نیا"، فعال رسانه ای طی یادداشتی با عنوان " حقوق بشر به سبک آمریکایی" نوشت: تا بوده همین بوده، با شنیدن نام آمریکا، ظلم و جنایت، غارتگری و تجاوز، التهاب و تنش ، فتنه و آشوب به ذهن متبادر می شود . لشکرکشی از غرب تا شرق، ایجاد زرادخانه های هسته ای ، ترور فیزیکی و بیولوژیکی افراد ، بمب اتم ساختن و آزمایش کردن آن بر سر مردمان مظلوم وبی پناه در یک روز ، و قریب ۱۰۰هزارنفر در هیروشیما و ناگاساکی را به خاک و خون کشیدن‌ در ذهنها تداعی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

تحریم همه جانبه ی کشورهایی چون ایران و یمن ، تحریم داروی بیماران پروانه ای و بیماران خاص ، سوءتغذیه ی کودکان مظلوم و بی پناه یمن و... ، قتل سیاهپوستان به بهانه های واهی در کشور آمریکای به ظاهر متمدن، که ادعای حقوق بشریش حال زمین و زمان را به هم زده است ، شمه ای از حقوق بشر آمریکایی است.

,

افغانستان ،عراق ،سوریه ، بوسنی ،فلسطین ، یمن ، میانمار ، لیبی و ...که سالهای سال روی آرامش ندیده اند وشب و روز درخاک و خون غلت میخورند، همه و همه در آتش برافراشته ی آمریکا و صهیونیست یاغی شب را به روز می رسانند...داعش و تکفیریهایی که مثل قارچ سمی هر زمان درهرنقطه ای می رویند و درهرنقطه کربلایی به وسعت عاشورا برپا می کنند و داغی سهمگین بردلها باقی میگذارند ، فرزند نامشروع و ناخلف همین شیطان بزرگ هستند.

,

زمانی که نهال نوپای انقلاب پا به عرصه ی وجود گذاشت ،نه سپاهی ، نه ارتش منسجمی ، نه امکاناتی ، نه موشک و سلاح بازدارنده ای بود ، که ۸ سال جنگ تحمیلی و پرپر شدن دویست واندی شهید به خون خفته را به ایران تحمیل کردند که ۱۷ هزارازاین شهدای غریب و بی پناه ، مظلومانه و بی دفاع در هر کوی و برزن ، درخیابان ،درخانه ، توسط ایادی بی رحم این ابلیس خبیث ترور ، و به قربانگاه رفتند...

,

شلیک مستقیم ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری و پرپر کردن ۲۹۰ مسافربی گناه باز نمونه ی بارزی از حقوق بشر آمریکایست، حادثه ای که هیچ رسانه ای برای آن عزا نگرفت و در هیچ جای جهان برای آنان شمعی روشن نشد و سکوت و خفقان آنان اوج مظلومیت ایران را به اثبات رساند.

,

حقوق بشرآمریکایی یعنی حق حیات را از هرکس گرفتن ،کودک جوان پیر ، مسلمان  غیرمسلمان ، جان وآبرو انسانها را به حراج گذاشتن و بر منابع ، ذخایر و ثروت آنان مسلط شدن و در رسانه های مزدور و تطمیع شده با دلارآمریکای و سعودی و انگلیسی ، تمام خرابیها ، ویرانیها و نسل کشی ها را به مسلمانان نسبت دادن ، وخود را ناجی بشریت، و اسلام را دینی مرتجع ، خشونت بار و ترسناک معرفی کردن.

,

ایجاد جنگ وناامنی، در گوشه گوشه ی دنیا و بعدبه فروش رساندن تسلیحات نظامی به کشورهای درگیرجنگ و پول هنگفت به جیب زدن و هزاران حقایق افشاشده و نشده ، نمونه ای ازحقوق بشر آمریکایی است.

,

و در آخر داغی که بردل تمام آزادگان جهان گذاشت و آن را حق مسلم و حق حیات خود نامید ، ترور سردار سلیمانی عزیز بود که در منافات با مفاد مندرج در میثاق بین المللی حقوق مدنی سیاسی و اعلامیه جهانی حقوق بشر بود. آمریکا با حذف قهرمان بین المللی مقابله با تروریسم ، دروغین بودن ادعای خود در مبارزه با تروریسم و حمایت از حقوق بشر را افشا نمود...هرچند هنوز سردمداران کفروالحاد در برابر این فجایع مهرسکوت بردهان زده اند ولی بزودی خون به ناحق ریخته ی تمام مظلومان و بی پناهان عالم همچون باتلاقی این جنایتکاران را درخود خواهدبلعید و جهان را از لوث وجود پلیدشان پاک خواهدکرد.‌..

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه