اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

آمریکا، خوی شیطانی را دفاع از حقوق بشر می نامند/ صبر و تقوای الهی، دو ابزار مهم در مقابله با دشمن است

آمریکا، خوی شیطانی را دفاع از حقوق بشر می نامند/ صبر و تقوای الهی، دو ابزار مهم در مقابله با دشمن است
حجت الاسلام علیمحمدی اظهار کرد: آمریکا خوی استکباری، خوی خودبرتربینی و خوی حق ناپذیری را در وجود خود نهادینه کرده و بسیار وقیحانه از آن به عنوان دفاع از حقوق بشر یاد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین "علی اشرف علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار گفت: خداوند در قرآن کریم و در سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۲۰،  دشمنان اسلام را اینگونه معرفی می کند: آنهایی که با دین اسلام و با دین الهی مخالف هستند این صفت را دارند که اگر به شما خیری برسد بسیار ناراحت می شوند و اگر مصیبتی برای شما ایجاد شود بسیار خوشحال می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی در ادامه اظهار کرد: با استناد به همین آیه‌ی شریفه، در برابر چنین دشمن منافقی دو راهکار و ابزار مهم و موثر وجود دارد، یکی صبر، مقاومت و در میدان ماندن و دیگری تقوای الهی که با بکار بستن این دو دستورالعمل هرگز نقشه و شیطنت دشمن کارگر واقع نمی‌شود.

,

حجت الاسلام علیمحمدی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دولتهای استکباری جهان و در راس آنها آمریکا، با تمام توان و امکانات خود در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. ولی ملت ما با اتکا به دو ابزار صبر و تقوای الهی و همچنین هدایت رهبر فرزانه انقلاب تمام نقشه‌های شیطانی آنها را ختثی نموده و آنها را خارتر از هر زمان دیگری ساخته‌اند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه بیان کرد: ما با دشمنی طرف هستیم که از حقوق بشر دم می‌زند ولی حقوق هیچ بشری را رعایت نمی کند و علاوه بر آن  در جای جای دنیا، از اروپا گرفته تا کشورهای شرق و غرب آسیا جای پای غارت و کشتار او مشاهده می شود. این دشمن خوی استکباری، خوی خودبرتربینی و خوی حق ناپذیری را در وجود خود نهادینه کرده و بسیار وقیحانه از آن به عنوان دفاع از حقوق بشر یاد می‌کند.

,

وی در باب نقض حقوق شهروندی ، با زدن برچسب تروریسم به اسلام و مسلمانان و خیانت هایی که مرتکب شدند، اظهار کرد: در فرهنگ لغت آمریکا مسلمانانی که فریادشان صلح و برادری‌ست، تروریسم خوانده می شوند ولی خود آنها علیرغم ارتکابشان به جنایات فجیع در سرتاسر جهان علیه ملتهای مظلوم و پیروان ادیان الهی مختلف، به لطف سازمان ملل و نفوذ در نهادهای حقوق بشری که خود آنها راه اندازی کردند تبرئه می‌گردند.

,

حجت‌الاسلام علیمحمدی در ادامه بیان داشت: حقوق و آزادی های مدنی، کنترل ارتباطات ایمنی و اینترنتی، شنود مکالمات، سرکوب اعتراضات و جنایات پلیسی به ویژه در بین سیاه پوستان خود آمریکا، تبعیض نژادی، اجرای قوانین ضدبشری در خصوص مهاجرت و نقض حقوق زنان از مهمترین جلوه های ضد حقوق بشری در آمریکا است.

,

وی اضافه کرد: مداخله در سرنوشت ملت‌های دیگر و سلب آزادی آنها تحت عنوان حمایت از حقوق بشر با مشارکت دیگر متحدانش و با نام سازمان ملل که منجر به جنایت های زیادی از جمله حمله اتمی به ناکازاکی و هیروشیما، مداخله در جنگ دو کره، قتل عام مردم ویتنام، به کارگیری سلاح های شیمیایی، تجاوز و اشغال افغانستان، کشتار بیش از یک میلیون نفر درعراق، رسوایی ضد بشری در زندان های ابوغریب و گوانتانامو شده، تنها گوشه ایی از  موارد حقوق بشر آمریکایی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) اضافه کرد: از میان جنایت های متعددی که آمریکا طی سالهای متمادی علیه انقلاب اسلامی انجام داده می توان به همکاری و طراحی کودتای نقاب، تحریک و تجهیز کردن صدام برای حمله به ایران، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تحریم غیر قانونی ۴۳ ساله علیه ملت ما، تلاش برای براندازی از طریق ایجاد و سازماندهی نافرمانی مدنی، سنگ اندازی در مسیر دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ایی و ترور دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد که نگاهی گذرا و کوتاه به این عناوین، حقوق بشر آمریکایی را به خوبی ترسیم می‌کند.

,

حجت الاسلام علیمحمدی تصریح کرد: در دوران ۵۰ ساله حکومت پهلوی شاهد تحقیر و غارت شدید سرمایه‌های ملت ایران توسط انگلیسی ها و آمریکایی‌ها بودیم، در واقع ثروتمند شدن از طریق به یغما بردن سرمایه‌های مادی و  عزت و عظمت ملت ها دیگر،  مورد دیگری است که آمریکایی‌ها در به نام حقوق بشر به دنبال آن هستند.

,

دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت نتوانست نقشه هایی که خود طراحی کرده بود  را به مرحله عمل برساند. به همین‌ علت با شدت و حدت در صحنه‌ی جنگ نرم به شدت فعال شده و هجمه‌ی سنگینی از جنگ ترکیبی از لحاظ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... را در شبکه های اجتماعی شروع نموده و سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت ها دارد.

,

وی با اشاره به لزوم هوشیاری رسانه های داخلی در برابر هجمه های دشمن علیه افکار عمومی به ویژه جوانان اظهار کرد: شبکه های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، تلگرام و اینستاگرام که همگی در پشت پرده از حمایت های همه‌جانبه فکری و مالی رژیم صهیونیستی و عربستان صعودی برخوردار هستند در تلاشند تا  اذهان مردم کشورمان به ویژه جوانان را از واقعیات و برکات حقیقی انقلاب اسلامی به دور سازند و زمینه را برای نفوذ تفکرات خود فراهم آورند.

,

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) اضافه کرد: به زعم کارشناسان و رهبران غربی و رژیم صهیونیستی هیمنه استکبار جهانی به سرگردی آمریکا در حال فروپاشی است و در مقابل ایران اسلامی با وجود موج عظیم  تحریم های شدید و مشکلات اقتصادی در مسیر قدرت و پیشرفت قرار دارد. اما آنچه که واقعیت انکار ناپذیری است این است که این دشمنان قسم خورده‌ی ما هرگز دست از تلاش و تکاپو برای رسیدن به اهداف شوم خود بی نمی‌دارند و به طور حتم با افکار پلیدتری در میدان حاضر خواهند شد. 

,

حجت الاسلام علیمحمدی در پایان بیان داشت: آنان از سایه‌ی حقوق بشر برای خود دست مایه‌ای خلق کرده‌اند تا پرده و پوششی باشد برای جنایاتشان. در این میان این ما هستیم که باید هوشیارتر و بیناتر باشیم تا در مقابله هر حمله و هجمه‌ای، پاسخی در خور و به جا داشته باشیم تا سیمای حقیقی حقوق بشر و حامیان واقعی آن به جهان نمایانده شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه