اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

توسعه بوستان ها و مراکز ورزشی بانوان قم در دستور کار قرار دارد / نشاط بانوان باعث نشاط و توسعه همه جانبه جامعه می شود

توسعه بوستان ها و مراکز ورزشی بانوان قم در دستور کار قرار دارد / نشاط بانوان باعث نشاط و توسعه همه جانبه جامعه می شود
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه تقریبا در همه مناطق قم بوستان بانوان احداث شده است گفت: توسعه بوستان ها و مراکز ورزشی بانوان در قم از اهداف ما در توزیع عادلانه امکانات است نشاط بانوان در جامعه باعث نشاط و توسعه همه جانبه جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه  آمره عضو شورای شهر قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا ​​​با اشاره به اینکه  بوستان های بانوان در قم رو به توسعه است گفت: تقریبا در همه مناطق شهری قم بوستان بانوان احداث شده است در منطقه یک بوستان طاووس و بوستان خانواده اصناف، منطقه ۳ بوستان ارغوان، منطقه ۴ بوستان نرگس، منطقه ۶ بوستان اردیبهشت و بوستان تبسم، منطقه ۷ بوستان نجمه ،منطقه ۸ بوستان پروانه با امکانات ورزشی در اختیار بانوان شهر قم است.


وی افزود : برای احداث بوستان بانوان منطقه دو در سه ماهه نخست امسال زمینی به متراژ ۸،۸۵۰ مترمربع تملک شده است و فرآیند طراحی و اجرای آن در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد همچنین در منطقه ۵  احداث بوستان بانوان در سال ۱۴۰۱ با بیش از ۱۶ هزار مترمربع و با نام بوستان بصیرت در میدان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار دارد.

آمره ادامه داد: هدف از احداث بوستان های بانوان، ایجاد یک محیط امن، شاد و جذاب براى آموزش، تفریح و ورزش و تأمین سلامت جسم و روح بانوان عزیز قمی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد:  با وجود ۲ بوستان بانوان در منطقه ۶   احداث یک بوستان  بانوان در منطقه ۲ (نیروگاه) تعداد بوستان در منطقه نیروگاه به ۳ بوستان افزایش پیدا می کند، توسعه بوستان ها و اماکن ورزشی بانوان در مناطق کمتر برخوردار جز اهداف اصلی باید باشد زیرا نشاط زنان در جامعه یکی از عوامل نشاط کل جامعه و رشد و توسعه است.


رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات و بستر سازی‌های صورت گرفته این کمیته، گفت : طی یکسال فعالیت این کمیته، بستر مناسبی برای تحقق اهداف و تبدیل روند توزیع عادلانه خدمات به راهبردی اصلی در مدیریت شهری قم فراهم شده‌است‌.

آمره افزود : در طول یکسال گذشته نظام مسائل ۱۱۶ محله شهر قم احصاء و دسته بندی شده است و بخشی از مطالبات شهروندان در این محلات در بودجه سال ۱۴۰۱ گنجانده شد که بخشی از  مطالبات در فرآیند اجرایی شدن است.

رییس کمیته توزیع عادلانه خدمات شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه از زمان تشکیل کمیته با همراهی شهرداران مناطق و بسیج محلات، بازدیدهای میدانی از سطح محلات مختلف شهر قم صورت گرفته است گفت: جلسات متعددی هم با مسئولان ذیربط در شهرداری ، گروه‌های جهادی ، صاحب نظران و معتمدان محلات در همین ارتباط برگزار شده است.

وی ادامه داد : از جمله اقداماتی که طی یکسال گذشته و بعد از تشکیل این کمیته اجرایی شده‌ است می‌توان به نظارت میدانی و حضور در محلات با هدف تعیین نیازها و تعیین اولویت های محلات با مشارکت مردمی ، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مساجد و جلسات مستمر با فعالان اجتماعی برای جلب مشارکت در توزیع عادلانه خدمات و امکانات اشاره کرد.

آمره تاکید کرد: در حال حاضر با حضور معتمدین محلات و جلسات منظم در محل شهرداری مناطق ۸ گانه مطالبه گری برای تعیین وضعیت درخواست های سال گذشته شهروندان که در جلسات کمیته و بازدید های میدانی مطرح شده بود آغاز شده است و همکاری مناسب با دستگاه‌های اجرایی و استانی برای تسریع در حل نظام مسائل محلات کم برخوردار یکی از دستاوردهای کمیته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه