اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خبر داد؛

تحقق ۲۶ درصدی تعهد خراسان جنوبی در ساخت صحن امام باقر(ع) در حرم کاظمین

تحقق ۲۶ درصدی تعهد خراسان جنوبی در ساخت صحن امام باقر(ع) در حرم کاظمین
جوینده از تحقق ۲۶ درصدی تعهد خراسان جنوبی در سه ماهه سال جاری برای ساخت صحن امام باقر(ع) در حرم کاظمین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، موسی جوینده شب گذشته در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: در بحث اربعین حسینی تاکنون اقدامات شایسته ای با همکاری دستگاه های اجرایی صورت گرفته است و سه تیم در زمینه شبکه آب و فاضلاب، انتقال انبار و مباحث زیرساختی در حال فعالیت در سایت کاظمین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به پیش بینی حضور بالغ بر چهار میلیون زایر در اربعین حسینی سال جاری، گفت: با توجه به گرمای هوا در این ایام تأمین امکاناتی از جمله یخ ساز، سردخانه، پنکه مه پاش و نصب ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع تورهای سایبان برای جلوگیری از گرما‌زدگی زائران در سایت کاظمین و همچنین آرد مورد نیاز موکب های نانوایی در دستور کار است.

,

وی در ادامه ساخت صحن حضرت امام محمد باقر(ع) در کاظمین اشاره کرد و افزود: شش استان معین شامل خراسان جنوبی، خراسان جنوبی رضوی، خراسان شمالی، قم، فارس، اصفهان برای اجرای پروژه انتخاب شده اند که دبیرخانه آن در این استان مستقر است.

,

جوینده خاطر نشان کرد: با همت مردم خیر استان در سه ماهه سال جاری ۲۶ درصد از تعهد خراسان جنوبی برای ساخت صحن امام باقر(ع) در حرم کاظمین محقق شده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح های مختلفی برای اربعین و ساخت عتبات عالیات و ساخت زائرسرای رضوی در حال اجرا داریم، افزود: امسال به جهت نزدیکی سایت خراسان جنوبی به حرم مطهر امامین جوادین از آب شرب با کیفیت و برق این حرم مطهر برخوردار خواهیم بود.

,

وی بیان کرد: براساس ماده ۹۷ برنامه ششم توسعه، دولت مکلف به اختصاص بودجه برای اربعین و تأمین نیازهای زائرین امام رضا(ع) است.

,

جوینده به ساخت زائرسرای محرومین خراسان جنوبی در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: تاکنون سه طبقه اجرای شده که عنایت ویژه در اختصاص بودجه نقدی را می طلبد تا بتوانیم فاز دوم که شش طبقه باقی مانده است را آغاز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه