اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان:

البرز برای بازسازی خانه‌های زلزله‌زدگان هرمزگان اعلام آمادگی کرد/ فراخوان تهیه کولر گازی و یخچال برای مردم بندر خمیر

البرز برای بازسازی خانه‌های زلزله‌زدگان هرمزگان اعلام آمادگی کرد/ فراخوان تهیه کولر گازی و یخچال برای مردم بندر خمیر
مهران طیران گفت: زلزله زدگان هرمزگان در حال حاضر به وسائل سرمایشی اعم از یخچال و کولر گازی نیاز دارند و استفاده از کولر آبی به واسطه آب و هوای شرجی امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران طیران مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: گروه های جهادی برای حضور در مناطق زلزله زده هرمزگان اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 طیران افزود: با توجه به اینکه قرارگاه جهادی توسط سازمان بسیج سازندگی هرمزگان شکل گرفته است به استان البرز اعلام کردند نیاز به حضور جهادگران نخواهند داشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: بنا به گفته مسئولان هرمزگان، جهادگران استان های همجوار برای ارائه خدمت به زلزله زدگان کفایت می کند، غذا و لوازم بهداشتی مردم هم تامین شده است.
,
 
,
طیران تصریح کرد: زلزله زدگان هرمزگان در حال حاضر به وسائل سرمایشی اعم از یخچال و کولر گازی نیاز دارند و استفاده از کولر آبی به واسطه آب و هوای شرجی امکان پذیر نیست.
,
 
,
وی گفت: در فراخوانی به شهروندان البرز اعلام شده تا با تهیه اقلام مذکور به زلزله زدگان کمک کنند، امیدواریم مردم پای کار آمده و یاری گر هم میهنان ما در هرمزگان باشند.
,
 
,
طیران افزود: بسیج سازندگی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج البرز آمادگی دارند تا هدایا را جمع آوری و در کوتاه ترین زمان به استان هرمزگان ارسال و به دست زلزله زدگان برسد.
,
 
,
وی اظهار داشت: البرز در زمینه بازسازی خانه های تخریب شده در هرمزگان هم اعلام آمادگی  کرده است و در صورت اعلام نیاز با آنها همراهی لازم را خواهیم داشت.
,
 
,
طیران تصریح کرد: خوشبختانه حضور نیروهای جهادی و نهادهای حمایتی در مناطق زلزله زده هرمزگان چشمگیر بوده و موضوع اسکان مردم هم انجام شده است. 
,
 
,
مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: مسئولین هرمزگان در حال براورد خسارات هستند تا پس از آواربرداری وارد مرحله بازسازی منازل مردم شوند.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه