اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان مطرح کرد:

عدم اخذ هرگونه ورودی از مردم و مسافران برای ورود به سواحل گیلان

عدم اخذ هرگونه ورودی از مردم و مسافران برای ورود به سواحل گیلان
مصطفی پور، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به پیگیری‌ها و رایزنی استاندار با وزارت کشور برای پرداخت حق و حقوق معوقه ناجیان غریق، ضمن رد اخذ هرگونه ورودی از مردم و مسافران برای ورود به سواحل استان، گفت: در خارج از طرح‌های سالم‌سازی ناجیان غریق حضور ندارند اما به تمام دهیاری‌ها و بخشداری‌ها تاکید شده و موظفند تابلوهای هشداردهنده را در نقاط خطرآفرین سواحل نصب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حسین مصطفی پور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال در موضوع مدیریت سواحل با دو پدیده مواجهیم که آزادسازی سواحل یکی از آنها به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی،,
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان کرونا و حضور گسترده مسافران را پدیده دومی که در بحث سواحل اثرگذار بوده است خواند و تصریح کرد: همزمان با شروع فصل تعطیلات اجرای برنامه‌های فرهنگی، جلوگیری از غرق‌شدگی مسافران و ساماندهی ناجیان غریق از جمله اقداماتی بود که در دستور کار قرار ‌گرفت.
,
 
,
مصطفی پور با تاکید بر اینکه قسمتی از مطالبات معوقه ناجیان غریق سال گذشته پرداخت شده است اذعان کرد: امسال هم پیگیری و تاکید استاندار گیلان در رایزنی با وزارت کشور و معاون اجتماعی وزیر این بود که حق و حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت شود.
,
 
,
وی ابراز داشت: از مجموع ۲۸۴ کیلومتر ساحلی که در استان گیلان وجود دارد پس از اجرای طرح آزادسازی حدود ۳۰ کیلومتر به سواحلی که مردم بتوانند به راحتی به آن سفر کنند اضافه شد.
,
 
,
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه در ۳۰ کیلومتر اشاره شده نقاط خطرآفرین زیادی وجود دارد گفت: در حال حاضر در سواحل استان گیلان با یک افزایش ۷۰ درصدی پس از آزادسازی سواحل بیش از ۵۰۰ نقطه خطرآفرین وجود دارد و باید برای آن تدبیری اتخاذ شود.
,
 
,
مصطفی پور ضمن رد اخذ هرگونه ورودی از مردم و مسافران برای ورود به سواحل استان گیلان خاطرنشان کرد: در خارج از طرح‌های سالم‌سازی ناجیان غریق حضور ندارند اما به تمام دهیاری‌ها و بخشداری‌ها تاکید شده و موظفند تابلوهای هشداردهنده را در نقاط خطرآفرین سواحل نصب نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه