اخبار داغ

شایعه استعفا در راهروهای تراکتور/ مدیرعامل رفتنی می‌شود؟

شایعه استعفا در راهروهای تراکتور/ مدیرعامل رفتنی می‌شود؟
شایعه شده که مدیرعامل باشگاه تراکتور از سمت خود در این باشگاه استعفا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، شب گذشته همزمان با افزایش اعتراض هواداران تراکتور از عملکرد این تیم در نقل‌وانتقالات، شایعه کناره‌گیری میرمعصوم سهرابی از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتور برای چندمین بار طی ماه‌های اخیر در فضای مجازی پیچید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

با توجه به اینکه تراکتورِ خصوصی همواره روی گسل تغییرات قرار داشته، چنین شایعاتی از راهروهای این باشگاه گاه و بیگاه به گوش می‌رسد که البته نارضایتی هواداران از عملکرد مجموعه مدیریتی باشگاه نیز در بروز این شایعات بی‌تاثیر نیست.

,

سهرابی در اواسط لیگ نوزدهم به عنوان معاون وررزشی و عضو هیات مدیره در باشگاه تراکتور مشغول بکار شد و سپس در دو مقطع بر مسند مدیریت این باشگاه تکیه زده و اکنون در صندلی داغ مدیرعاملی تراکتورِ خصوصی با اختلاف رکورد بیشترین حضور را دارد.

,

گفته می‌شود، مهمترین عاملی که باعث شده تا این مدیر بومی از زلزله تغییرات تراکتور در امان بماند، خاصیت خنثی و منفعل او در ساختاری است که پیش از این، محمد علیپور، مدیرعامل سابق این باشگاه برای نخستین بار از آن تحت عنوان ساختار «حاج آقا گفته» پرده برداشت.

,

علیپور در این خصوص اعلام کرده بود: “ساختاری که من در باشگاه تراکتور دیدم یک ساختار سه کلمه‌‌ای بود. آن سه کلمه این بود: «حاج آقا گفته» این ساختار کلی باشگاه بود. هر اشکالی می‌گرفتی می‌گفتند حاج آقا گفته، هر اتفاقی افتاده بود و می‌گفتیم چرا می‌گفتند حاج آقا گفته.”

,

درهمین رابطه باید اشاره کرد سهرابی با اینکه مدیریت باشگاه تراکتور را بر عهده دارد اما عملاً در این باشگاه هیچ‌کاره محسوب می‌شود و مسئولیت‌های اجرائی علی خطیر به عنوان عضو هیات مدیره بالاتر از او بوده و همه‌کاره باشگاه شده است.

,

افزودنی است، میرمعصوم سهرابی کارمند شهرداری تبریز بوده و در تراکتور با حکم مامور به خدمت فعالیت می‎‌کند. باید دید شایعه استعفای او مثل شایعات گذشته با یک مصاحبه از سوی باشگاه تراکتور تکذیب خواهد شد یا خیر؟!

,

در صورتی که این استعفا واقعیت داشته و محقق شود، بعید به نظر می‌رسد دلیل آن کمرنگ‌ بودن نقش میرمعصوم سهرابی در سایه حضور علی خطیر باشد چراکه وی قبل نشان داده مشکلی از این بابت و فعالیت بدون اختیارات اجرایی کامل ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه