اخبار داغ

مدیرکل بنیاد هابیلیان:

دشمن با ترور به دنبال برهم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه است/ اذعان رسانه‌های غربی به حمایت آمریکا و اسرائیل از گروه‌های تروریستی

دشمن با ترور به دنبال برهم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه است/ اذعان رسانه‌های غربی به حمایت آمریکا و اسرائیل از گروه‌های تروریستی
هاشمی نژاد گفت: دولت سیزدهم با تغییر سیاست‌های خارجه و افزایش تعاملات با کشورهای همسایه اقدامات مثمره ثمری در جهت ناکارامدی تحریم‌ها برداشته است از این رو دشمن با اعمال سیاست ترور به دنبال برهم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، مدیرکل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: موضوع اقدامات نظامی و تروریستی توسط آمریکا و کشورهایی نظیر اسرائیل که از این راه برای گسترش سیطره و افزایش نفوذ خود استفاده می کنند، خط ترور و استفاده از اقدامات نظامی همواره ادامه دارد و محدود به یک دوره زمانی یا حضور یک رئیس جمهور یا نخست وزیر خاص نمی شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا که مدعی حقوق بشر است، پس از جنگ جهانی دوم تاکنون بیش از ۵۰ حمله نظامی به کشورهای مختلف داشته است، گفت: وقتی نگاه می‌کنیم به تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی مشاهده می کنیم که این رژیم از ابتدا با تشکیل گروهک های تروریستی شکل گرفته است.

مدیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کرد: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا مختص ایران نیست و این سیاست را در دیگر کشورها نیز پیاده کرده اند به عنوان مثال چند سال گذشته برای به شهادت رساندن یکی از فرماندهای فلسطینی، ۱۲ پاسپورت کشورهای مختلف را جعل کردند تا بتوانند در یک کشور ثالث او را به شهادت برسانند.

هاشمی نژاد ادامه داد: آمریکا و اتحادیه اروپا که خود را مدعی حقوق بشر می دانند از سال ۱۹۹۷ گروهک منافقین را به مدت ۱۲ سال جزء گروه های تروریستی قرار دادند اما در همین زمان منافقین در صحرای نوادای آمریکا جهت انجام ترورهای هدفمند در خاک جمهوری اسلامی آموزش می دیدند و حاصل آن به شهادت رساندن ۵ دانشمند بزرگ هسته ای در کشورمان شد.

وی یادآور شد: آمریکا و همپیمانش به صراحت، حمایت از گروهک های ترور و آشوب در خاک ایران را تایید کرده اند و شاهد آن هستیم که بار دیگر این گروهک ها فعالیتشان را در کشورمان زیاد کرده اند و باعث به شهادت رسیدن چنیدن فرد بی‌گناه دیگر در کشور شد.

مدیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل علیه مردم ایران با توجه به سیاست های دولت ها دچار تغییراتی می شود و شاهد آن هستیم که گاهی ترورها کم و گاهی زیاد می شود، افزود: دولت سیزدهم با تغییر سیاست های خارجه و افزایش تعاملاتش با کشورهای همسایه اقدامات مثمره ثمری در جهت ناکارامدی تحریم ها برداشته است از این رو دشمن با اعمال سیاست ترور در کشور به دنبال برهم زدن روابط ایران با کشورهای همسایه است.

هاشمی نژاد تصریح کرد: اتخاذ سیاست ترور در قبال ایران توسط آمریکا و اسرائیل، نشان دهنده ضعف و ناتوانی آن‌ها است علاوه بر آن با روی کار آمدن دولت جدید شاهد تغییر سیاست ها خارجه کشورمان هستیم که باعث کاهش وابستگی‌های کشور در بسیاری شده است لذا دشمن برای تاثیرگذاری بر این سیاست و برهم زدن فضای امنیت فکری جامعه بار دیگر دست به ترور در کشورمان زده است.

وی در پایان با اشاره به اذعان رسانه‌های غربی به حمایت آمریکا و اسرائیل از گروه‌های تروریستی در ایران، خاطرنشان شد: در حال حاضر و بر اساس آمارهای سازمان های بین المللی، کشور با روی کار آمدن دولت جدید در حال رشد در بخش های گوناگون است لذا این پیشرفت ها باب میل آمریکا و همپیمانانش نیست از این رو دست به اقدامات خصمانه ای چون ترور زده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه