اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم تسریع فعال‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مدیریت شهری

لزوم تسریع فعال‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مدیریت شهری
عضو شورای شهر تهران بر لزوم تسریع فعال‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مدیریت شهری تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شمس‌احسان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری که با هدف ایجاد مشکل و نارضایتی در بین شهروندان صورت گرفت، می‌گذرد و در این مدت همکاران پرتلاش ما در سازمان فاوا نهایت همت خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از سرویس‌های خدمات رسان شهرداری تهران فعال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: اما با گذشت زمان قابل توجه، سامانه‌های تحلیل اطلاعات،  فضاهای بی‌دفاع شهری، کمیسیون‌های شهری از جمله کمیسیون ماده 5 و پورتال معاونت ها، همچنان در دسترس نیست.
,
 
,
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر افزود: با توجه به عدم فعالیت سامانه دورکاری پرسنل نوعی بلاتکلیفی و اختلال در خصوص نحوه اعمال دستورالعمل دورکاری بانوان باردار و یا دارای فرزند کمتر از 6 سال رخ داده که مجموعه این اتفاقات زیبنده شهرداری تهران نیست.  
,
 
,
شمس‌احسان اضافه کرد: از شهردار  تهران تقاضا دارم هرچه سریعتر دستورات لازم جهت فعال‌سازی همه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شهرداری تهران را صادر کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: هرچند مشکلاتی در زمینه تعیین میزان افزایش حقوق پرسنل رسمی و قراردادی وجود دارد، لیکن مطابق با دستور شهردار تهران که پیش از این نیز چندبار رسانه‌ای شده است، انتظار می‌رود در اسرع وقت مطابق با مُر قانون نسبت به اعمال ضرایب و محاسبه فیش حقوقی و احکام جدید اقدام شده و کارکنان از بلاتکلیفی خارج شوند هر چند در این خصوص مطلع هستم که شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در حال پیگیری این موضوع هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه