اخبار داغ

حضور تیم ملی در رده هشتم اتفاق خوبی بوده؛

داورزنی: احتمالاً تا پایان دوره ۴ ساله‌ام در فدراسیون والیبال می‌مانم/ منتظر دولت نیستیم و بودجه‌مان را خودمان تأمین می‌کنیم

داورزنی: احتمالاً تا پایان دوره ۴ ساله‌ام در فدراسیون والیبال می‌مانم/ منتظر دولت نیستیم و بودجه‌مان را خودمان تأمین می‌کنیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بودجه‌مان را خودمان تأمین می‌کنیم و اصلاً نگاه‌مان به این نیست که دولت چقدر به ما بودجه می‌دهد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مجمع هیأت استان خوزستان پیرامون مسئله بازنشستگی‌اش اظهار داشت: تا زمانی که امکان خدمت داشته باشیم، خدمت می‌کنم و هر زمان این امکان به دلیل منع قانونی وجود نداشته باشد، حتماً فرد دیگری این مسیر را دنبال خواهد کرد. تا الان این توفیق را داشته‌ام در خدمت مردم عزیزمان باشم و با توجه به شرایط موجود، احتمالاً تا پایان دوره ۴ ساله‌ام در خدمت مردم خواهم بود.

,

وی درباره وضعیت تیم ملی در لیگ ملت‌ها عنوان داشت: این که تیم ملی در بین ۱۶ تیم تاکنون در رده هشتم قرار گرفته، عملکرد خوبی بوده. ضمن این که از آقای عطایی حمایت می‌کنیم. می‌خواهیم برای المپیک تیم را آماده کنیم. البته تمام بازیکنان مثل موسوی، غفور، معروف و سایر دوستان والیبالیست‌هایی هستند که برای تیم ملی زحمت کشیدند. الان هم بحثی نداریم که این نفرات از والیبال خداحافظی کردند و هنوز برای والیبال نقش‌آفرینی می‌کنند.

,

داورزنی در ادامه بیان داشت: اکنون بیشتر کشورها نسل جدیدی را در لیگ ملت‌های جهان رونمایی کرده‌اند؛ ما هم به والیبالیست‌هایی که می‌توانند برای ۱۰ سال آینده والیبال ملی ما نقش‌آفرینی کنند، فرصت داده‌ایم. در ۸ بازی که در لیگ ملت‌ها انجام داده‌ایم، چهره‌های جدیدی دیده شدند و باید والیبالیست‌ها فرصت داشته باشند. به هر حال هر موقع کادر فنی تشخیص دهد حتماً از ظرفیت‌های والیبال ملی استفاده می‌کنیم. اما آن چه اتفاق می‌افتد پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است.

,

رئیس فدراسیون والیبال تصریح داشت: در حال حاضر ۲ تیم ملی خوب داریم؛ تیمی که اکنون در لهستان است و تیمی که اکنون در تهران بازی می‌کند و خود را برای بازی‌های اسلامی آماده می‌کند. این‌ها جزء افتخارات والیبال است. ۱۵ سال پیش ۵، ۶ بازیکن داشتیم که در هر مسابقه‌ای که در هر جای دنیا بود، حضور داشتند اما الان برای هر رویدادی یک تیم جدید را می‌فرستیم و این ظرفیت والیبال ملی ماست. در سطح مسابقات لیگ جهانی باید به جوانان ۱۸ تا ۲۰ ساله فرصت دهیم تا کسب تجربه کنند و برای انتخابی المپیک و المپیک آماده شوند.

,

او در مورد بودجه فدراسیون نیز خاطرنشان ساخت: بودجه‌مان را خودمان تأمین می‌کنیم و اصلاً نگاه‌مان به این نیست که دولت چقدر به ما بودجه می‌دهد و این را هم به وزارت ورزش گفته‌ایم. پولی که وزارت ورزش به ما می‌دهد، شاید ۱۰ تا ۱۵ درصد فعالیت‌های ماست. طبیعتاً آن چه روی آن برنامه‌ریزی می‌کنیم ظرفیت‌های غیردولتی کشور است. ما از اسپانسرها و عملیاتی که خودمان در والیبال انجام می‌دهیم و درآمد داریم. خیلی نگاهمان به پول دولت نیست و برای همین بودجه برنامه‌های‌مان را حتی تا المپیک پارییس پیش‌بینی کرده‌ایم و اصلاً متنظر اینکه دولت چقدر به ما بودجه می‌دهد، نمی‌ایستیم. نگران بودجه نیستیم.

,

داورزنی نهایتاً در رابطه با این که آینده تیم ملی والیبال ایران چگونه خواهد بود، گفت: تیم ملی روی ریل موفقیت است و کار خود را انجام می‌دهد؛ نگران آن هم نیستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه