اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

آمریکا مصداق بارز نقض حقوق بشر است

آمریکا مصداق بارز نقض حقوق بشر است
قناعت با تأکید بر اینکه آمریکا یکی از مصادیق بارز نقض حقوق بشر است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه‌سازی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت امروز در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنایات و اقدامات تروریستی استکبار محدود به ایران نیست و در اقصی نقاط دنیا شاهد نقض حقوق بشر توسط آمریکا هستیم، اظهار کرد: آمریکا همواره داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا است اما از اصلی ترین ناقضان حقوق بشر شناخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام سلطه اعتقادی به حقوق بشر و انسانیت ندارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید: «بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ و آمریکا است».

,

وی با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: سوء قصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران نظام، بمباران مردم سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و شلیک مستقیم موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران از مهمترین مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

,

استاندار در ادامه یکی از بزرگترین دشمنان بشریت را نظام سلطه دانست و افزود: امروز آمریکا روز به روز به نابودی نزدیکتر می‌شود چون هر ۲۴ ساعت در آمریکا ۲۸ نفر از خودکشی و جنایات کشته می شوند.

,

قناعت بیان کرد: خون مردم مظلوم کشورهای جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی این مستکبر جهانی خواهیم بود.

,

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکلات داخلی ایران به مراتب کمتر از مشکلات برخی کشورهای غربی است، متذکر شد: اینکه تعدادی از خواص برای اینکه پذیرش بگیرند در تریبون‌های رسمی کشور واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند نشان دهنده حرکت رو به جلو نظام جمهوری اسلامی است.

,

قناعت با بیان اینکه نظام لیبرال دموکراسی آمریکا به آخر خط رسیده و در حال اضمحلال قرار دارد، خاطر نشان کرد: جهان امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده است بنابراین ایجاد امید در جامعه از وظایف ما است و با پشت سرگذاشتن جراحی اقتصادی در جنگ اقتصادی هم بر دشمن پیروز خواهیم شد.

,

وی با تأکید بر اینکه جهاد و شهادت در مکتب امامین انقلاب و در ادامه خط سرخ عاشورا است، گفت: شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به معشوق و کسب بالاترین نیکی‌ها است.

,

استاندار خراسان جنوبی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای ترور، افزود: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه‌سازی مردم است.

,

گفتنی است، خراسان جنوبی ۳۴ شهید ترور دارد و ششم تا دوازدهم تیر ماه نیز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه