اخبار داغ

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران:

افشای چهره ضد حقوق بشری آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است/گردآوری ۲۷۰ هزار پرونده فرهنگی برای شهدا

افشای چهره ضد حقوق بشری آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است/گردآوری ۲۷۰ هزار پرونده فرهنگی برای شهدا
نریمانی از گردآوری ۲۷۰ هزار پرونده فرهنگی برای شهدا خبر داد و افزود: وصیت نامه ها و اسناد به جا مانده از شهدا، گنجینه ماندگار ایثار و شهادت هستند که باید این فرهنگ نسل به نسل ترویج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رحیم نریمانی امروز در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بازخوانی و افشای چهره ضد حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تمام سازمان‌های حقوق بشری آمریکا را خودساخته دانست و گفت: در دوران ریاست جمهوری ترامپ خیلی از این سازمان‌ها به مشکل مالی مواجه شدند و یکی از اعمال‌های استعمار نوین را حقوق بشر دروغینشان قرار دادند.

,

نریمانی با اشاره به اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی یادآور قربانی شدن جمعی از مردم ایران در بمباران شیمیایی توسط رژیم صدام است، تصریح کرد: یکی دیگر از مصادیق بررسی تطبیقی هفته حقوق بشر آمریکایی بمباران هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران است که به فرمانده ناو جنگی آمریکایی مدال افتخار می‌دهند.

,

وی بیان کرد: ۱۶ هزار شهید ترور در کشور داریم که ایادی این جنایات پس از ترور با صراحت اعلام می‌کنند که کار آنها بوده که از مصادیق نقض حقوق بشر است اما جبهه استکبار با تبلیغات گسترده رسانه ای همواره جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کنند.

,

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از گردآوری ۲۷۰ هزار پرونده فرهنگی برای شهدا خبر داد و افزود: وصیت نامه ها و اسناد به جا مانده از شهدا ، گنجینه ماندگار ایثار و شهادت هستند که باید این فرهنگ نسل به نسل ترویج شود.

,

نریمانی خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب در قالب توسعه فردی و تمدن نوین اسلامی یکی از پایه‌های اصیل آن ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

,

وی در پایان گفت: با وجود ۴۳ هزار آزاده و ۵۶۰ هزار جانباز یک قدرت و سرمایه اجتماعی بی‌بدیل فرهنگی داریم که امیدواریم در دولت مردمی زمینه استفاده از ظرفیت ایثارگران در حوزه آبادانی کشور فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه