اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه:

سلام فرمانده یک بیان جمعی توحیدی و ولایی مؤمنانه است

سلام فرمانده یک بیان جمعی توحیدی و ولایی مؤمنانه است
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه «سلام فرمانده» یک بیان جمعی توحیدی و ولایی مؤمنانه است گفت: «سلام فرمانده» یک بیان جمعی توحیدی و ولایی مؤمنانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست فرمانداری کهگیلویه در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اجرای خودجوش و فراگیری بی‌نظیر سرود سلام فرمانده بین دهه نودی‌ها، نوجوانان، جوانان و همه اقشار، مهر تأییدی بر تبلور معنویت و امیدواری است گفت: در زمانه ای که فردگرایی ونا امیدی از اصلی‌ترین معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع شده است اجرای یک موسیقی خوب با متن فاخر و آهنگین نوید بخش روحیه همدلی ، همراهی ،جمع گرایی و امید به آینده و زندگی هدفمند برای کودکان و نوجوانان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 عبدالعزیز موسوی افزود:سرود «سلام فرمانه» با مضامین عالی و فراگیری کم‌نظیرش، نشان داده که «امکان مقاومت فرهنگی» در برابر ساخته‌های مبتذل که به شکل طراحی‌شده‌ای، نسل جدید را هدف گرفته، وجود دارد و وظیفه داریم با همه ظرفیت‌ها و از همه فرصت‌ها برای تقویت و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بین نسل جدید تلاش کنیم.

,

وی تصریح کرد: «سلام فرمانده» یک بیان جمعی توحیدی و ولایی مؤمنانه است که تبدیل به نمادی از پویایی، دین باوری و اخلاص کودکان و نوجوانان کشور و زمینه ابراز ارادت جمعی به ساحت امام زمان (عج) و ولی خدا شد.

,

موسوی ادامه داد: اکنون در دهه دوم انقلاب اسلامی اثری منتشر می‌شود که دهان به دهان در شهرهای مختلف کشور جمع خوانی و بازخوانی می‌شود و نشان از وحدت در کثرت و کثرت در وحدت دارد و جمع کننده مومنان و دفع کننده دشمنان است.

,

وی خاطر نشان کرد: تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی و حمایت های قاطع ایشان از تولید آثاراثر گذار برای نسل کودک و نوجوان نشان از اهمیت و ارزش این سرود واین گونه کارها دارد.

,

وی ادامه داد: توسل یعنی تقرب جستن یا نزدیک شدن به کسی یا چیزی از روی علاقه و رغبت است مردم مؤمن و انقلابی و شیعیان علوی ،مردم امام زمانی اهل بیت علیهم السلام همان ریسمان محکم و وسیله تقرب به خداوند هستند که همه ما باید سراغ این ریسمان محکم برویم و آن را رها نسازیم.

,

موسوی با تاکید بر اینکه خط ولایت و امامت ادامه دارد، تصریح کرد: سرود «سلام فرمانده» روحیه انقلابی است که در روح جوانان و نوجوانان و نسل های آینده دمیده شده و نظام، انقلاب و کشور را بیمه می کند.

,

سرپرست فرمانداری کهگیلویه ابراز داشت: امروز به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر باید نسل جوان را در بسترهای مختلف با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کرد که در این مسیر اقدامات فرهنگی می تواند بسیار موثر باشد.

,

موسوی یادآوری شد: این شور و هیجان انقلابی دهه هشتاد و نودی هر بیننده ای را به وجد می آورد و امروز سرود سلام فرمانده به نماد آگاهی و علاقه مندی فرزندان ما به ارزش های والای انقلاب اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه‌ انقلاب می باشد.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه «سلام فرمانده» یک پویش ملی است که موجب وحدت و انسجام ملی هم شده است افزود: فراگیری این سرود از الطاف و عنایات خداوند بوده است که موجب شد این پویش ملی به گفتمان غالب همه مردم ایران و حتی کشورهای آزادی خواه دنیا تبدیل شده است و هم اکنون شاهد گفتمانی هستیم که موجب وحدت مسلمانان شده و جوش و خروشی در دنیا به وجود آورده است. 

,

خبرنگار: ابید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه