اخبار داغ

روغن موتور در بازار بهمئی کمیاب شد

روغن موتور در بازار بهمئی کمیاب شد
افزایش قیمت روغن موتور خودرو و کمبود آن در شهرستان بهمئی گلایه شدید مردم را به همراه داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس،افزایش قیمت روغن موتور خودرو و کمبود آن در شهرستان بهمئی موجب نارضایتی و گلایه مردم از وضع موجود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در خصوص کمبود و گرانی روغن موتور در این شهرستان گفت: به علت کمبود روغن موتور در سراسر کشور، این کالا در شهرستان بهمئی نیز کمیاب شد.

,

وی ادامه داد: عمده روغن موتور مصرفی لیکک از شهرستان بهبهان وارد می شد که در کمیسیون این شهرستان مصوب شد که عاملین توزیع روغن در بهبهان ، حق توزیع به جز شهر بهبهان را ندارند و این از دیگر مشکلات کمبود روغن موتور در شهرستان بهمئی است.

,

وی در ادامه اظهار داشت: عاملین توزیع روغن موتور در شهرستان بهمئی علی رغم مراجعه متعدد برای تامین روغن موتور ،موفق به تامین این کلا نشدند.

,

در پی جلسه ای که از سوی اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بهمئی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

,

در این جلسه علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت: تامین کالاهای اساسی باید در اولویت کاری قرار گیرد و هر گونه کمبود کالا فوراً به فرمانداری این شهرستان گزارش گردد ‌.

,

وی در خصوص کمبود و تامین روغن موتور در شهرستان بهمئی گفت: باتوجه به رایزنی‌های متعدد با فرمانداری شهرستان بهبهان ،مقرر گردید جهت تامین روغن موتور عاملین توزیع در لیکک به فرمانداری بهبهان معرفی شوند.

,

محمدی در ادامه گفت : در صورت موافقت فرمانداری بهبهان جهت تامین روغن موتور ، با هماهنگی اداره صنعت معدن تجارت اسامی معرفی شوند و این اداره موظف است بر نحوه توزیع روغن موتور نظارت دقیق داشته باشد تا این کالا از شبکه توزیع خارج نشود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه