اخبار داغ

امیدوارم در این مسابقات بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم

بلوری‌زاده: درتلاشیم تا نسل جدیدی از والیبال زنان ایران را معرفی کنیم

بلوری‌زاده: درتلاشیم تا نسل جدیدی از والیبال زنان ایران را معرفی کنیم
سرمربی تیم والیبال جوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و تیم ایران با هدف معرفی نسل جدیدی از بازیکنان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست خبری تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دختر عصر امروز (یکشنبه 12 تیر) با حضور سرمربی و کاپیتان‌ تیم‌های ایران، تایلند، هند، ژاپن، چین، قزاقستان، ازبکستان، چین‌تایپه و کره‌جنوبی در سالن کنفرانس دانشگاه نظربایف شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر ایران در این نشست خبری گفت: باید از کنفدراسیون والیبال آسیا برای برگزاری این مسابقات و موافقت تغییر رده سنی به زیر 20 سال تشکر می‌کنم. زیرا بازیکنانی که در دوره قبل به دلیل شیوع کرونا در این مسابقات شرکت نکردند، الان فرصت حضور در این رقابت‌ها را پیدا کردند.

,

بلوری‌زاده افزود: خیلی خوشحالیم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و باید از قزاقستان هم برای میزبانی این رقابت‌ها تشکر کنم.

,

سرمربی تیم والیبال جوانان عنوان کرد: سعی کردیم تا نسل جدیدی از بازیکنان را معرفی کنیم که به لحاظ میانگین قدی بالاتر هستند. برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این مسابقات بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

,

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۱3 تا 20 تیرماه با حضور 9 تیم برگزار می‌شود.

,

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که ششمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی هم‌گروه است و در نخستین مسابقه خود به مصاف تایلند می‌رود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه