اخبار داغ

توضیحات رئیس دپارتمان جوانان در خصوص لباس تیم های ملی پایه

جباری: با تمام توان از تیم های ملی حمایت می کنیم

جباری: با تمام توان از تیم های ملی حمایت می کنیم
رییس دپارتمان جوانان در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی نوجوانان و جوانان با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری، رییس دپارتمان جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال زیر 17 سال(نوجوانان) گفت:این تیم خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار می شود، آماده می کند. بر همین اساس اردوهای آماده سازی ملی پوشان زیر نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. رقابتهای فوق مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و خوشبختانه طبق برنامه های کادر فنی پیش می رویم تا این تیم آمادگی لازم را برای رویداد پیش رو کسب کند.
وی در ادامه درباره اردوهای استعدادیابی تیم ملی زیر 20 سال گفت: برای اینکه کادر فنی برترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد اردوهای استعدادیابی در سطوح مختلف کشور از شهرستان شروع و در نهایت 250 بازیکن در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی تمرینات مختلفی را برگزار کردند تا سرمربی این تیم، برترین ها را انتخاب کند.در واقع از تعداد 250 نفر ، 60 نفر انتخاب شده و در دو گروه 30 نفره زیر نظر اعضای کادر فنی تیم کار خواهند کرد تا بازیکنان نهایی انتخاب شوند و در اردوی اصلی که از 15 تیرماه آغاز می شود، تمرینات خود را انجام دهند.
جباری درباره امکانات، البسه و تجهیزاتی که این تیم در مدت زمان استعدادیابی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود، گفت:همانند ادوار گذشته از لحاظ اسکان، تغذیه و وسایل تمرینی مد نظر، تمامی امکانات را در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار دادیم. اما به دلیل اینکه اردوهای استعدادیابی برگزار شد، البسه ای در اختیار بازیکنان قرار نگرفت و بازیکنان از لباس های خودشان استفاده کردند. در واقع هیچ الزامی به جهت در اختیار گذاشتن البسه در زمان استعدادیابی وجود ندارد و این روالی است که از گذشته وجود داشته، چرا که 250 بازیکن در مدت 14 روز در اردو حاضر شدند و طبیعتا البسه ای با عنوان لباس تیم ملی در اختیارشان قرار نگرفت. در همین راستا پیراهن تیم ملی زمانی به بازیکنان تعلق می گیرد که جزو بازیکنان اصلی و برگزیده به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و به عنوان ملی پوش در هر رده انتخاب می شوند اما به تمامی 250 بازیکن حاضر در استعدادیابی و مرحله شناسایی برترین نفرات لباس تیم ملی تعلق پیدا نمی کند چرا که در این مرحله بازیکن تیم ملی محسوب نمی شوند. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان امکانات لازم را در اختیار تیم های پایه قرار داده و سعی ما بر این بود تا بهترین وضعیت و شرایط را فراهم کنیم تا کادر تیم های ملی پایه بتوانند بازیکنان را مد نظر داشته باشند و به واقع با تمام توان از این تیم ها حمایت می کنیم.
وی در پایان در خصوص مسابقاتی که تیم ملی جوانان در آن حضور خواهد داشت، گفت:قرار است
تیم ملی جوانان اواسط مرداد ماه به تورنمنت کافا برود و پس از آن در شهریورماه در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار می شود، شرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه