اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون مطرح کرد:

حقوق بشر برای امریکایی ها یک شوخی است/بدبخت شدن مردم در جنگ ها اهمیتی برای امریکا ندارد

حقوق بشر برای امریکایی ها یک شوخی است/بدبخت شدن مردم در جنگ ها اهمیتی برای امریکا ندارد
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: توقع دیگری نمی‌توان از امریکا داشت ما خودمان را باید آماده کنیم و بدانیم که از دست این‌ها هر کاری برمی‌آید و اهمیتی نمی‌دهند و حقوق بشر یک شوخی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به جنایت های بیشمار امریکا در نقاط مختلف دنیا گفت: جنایت‌های آمریکا علیه سرزمین ها و ملت های دیگر ادامه خواهد داشت چرا که مردمی هستند که با خشونت زندگی کرده‌اند؛ از سال ۱۷۸۰ تا کنون با اسلحه زندگی کرده اند و روحیه خشنی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

احمد نجفی ادامه داد: می‌بینید که در عراق و افغانستان چه کاری انجام می‌دهند، توقع دیگری نمی‌توان از آن‌ها داشت ما خودمان را باید آماده کنیم و بدانیم که از دست این‌ها هر کاری برمی‌آید و اهمیتی نمی‌دهند و حقوق بشر یک شوخی است.

,

وی با اشاره به تناقض‌های امریکایی ها در ادعاها و مواضع دوگانه‌ای که در موضوعات مختلف دارند بیان کرد: همه این‌ها ریشه سیاسی دارد، سرنگونی هواپیما ریشه‌ی سیاسی داشت می‌خواستند تضعیف کنند که جنگ را پایان دهند یا به نفع خودشان تغییر دهند، در هر نقطه ای از دنیا جنگ کردند هر جا منافعشان بود جلو آمدند.

,

نجفی ادامه داد: من از جنگ متنفرم به دلیل این‌که بچه خرمشهر و بچه جنگ هستم؛ هیچ‌کس به‌اندازه‌ من از جنگ بیزار نیست و تنفر ندارد، عده‌ای غصه منافع شخصی و ضررهای مادی را دارند اما همه را از دست داده‌ایم مهم‌ترین بحث یک جنگ هویتی است که فرد از دست می‌دهد، مردم خانواده‌شان را گم می‌کنند، بی‌سرپرست می‌شوند، بی برادر می‌شود و به دیگر نقاط شاید کشورهای دیگر کوچ می کنند، خانواده‌ها ازهم‌پاشیده می شوند  و این بدترین قسمت جنگ است اما برای امریکایی ها اهمیتی ندارد.

,

وی در ادامه افزود:  این یک برنامه حساب‌شده در خیلی از کشورها است که پیاده می‌کنند نمونه آن مصر،لیبی،سودان، سومالی، یمن، عراق، لبنان، کشمیر، حتی شوروی سابق و یوگسلاوی است؛  کشورهای بزرگ‌تر و قوی‌تر باید کوچک شود تا بتوانند بیشتر اشراف پیدا کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه