اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان بندرلنگه خبر داد؛

تسریع در روند آوار برداری در مناطق زلزله‌زده با افزایش ماشین آلات مهندسی/روزانه ۵۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود/ فیلم

تسریع در روند آوار برداری در مناطق زلزله‌زده با افزایش ماشین آلات مهندسی/روزانه ۵۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود/ فیلم
موذن نسب گفت: روزانه پنج هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی و بسیجی و ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه پخت و در روستاها و محلات زلزله توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: در دومین روز از وقوع زمین لرزه در روستای سایه خوش بندرلنگه امروز ۵۰۰ نفر از نیروی های بسیجی در قالب گروه های جهادی به مناطق حادثه خیز اعزام و آوار برداری انجام و وسایل مردم از زیر آوار خارج کردند.
فرمانده سپاه بندرلنگه با اشاره به اینکه امداد رسانی و آوار برداری از روز گذشته آغاز شده است، مطرح کرد: ماشین آلات مهندسی افزایش یافته و کار امداد رسانی تسریع یافته است و با این روند به امید خدا کار آوار برداری تا چند روز آینده پایان می یابد.
موذن نسب با بیان این‌که مردم از روند امدادرسانی ها راضی هستند، تصریح کرد: آسایش و امنیت در منطقه برقرار است.
وی افزود: مشکل آب مردم منطقه حل شده و مشکل برق نیز تا حدودی که امکانش بوده مرتفع شده و مردم می توانند از وسایل سرمایشی استفاده کنند.
فرمانده سپاه بندرلنگه خاطر نشان کرد: روزانه پنج هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی و بسیجی و ستاد اربعین شهرستان بندرلنگه پخت و در روستاها و محلات زلزله توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه