اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

ساخت یادمان شهدای گمنام در ۴ شهر لرستان آغاز شد

ساخت یادمان شهدای گمنام در ۴ شهر لرستان آغاز شد
سرهنگ رشیدی گفت: ساخت یادمان شهدای گمنام در چهار شهر لرستان آغاز شد و در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: احداث یادمان های شهدا یکی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر پیگیری می شود که در استان هشت یادمان شهدا نیازمند احداث هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برهمین اساس یادمان شهدا در الیگودرز، زاغه، بیرانشهر و اشترینان در دستور کار قرار دارند که احداث شوند و تا هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: همچنین یادمان تپه شهدای خرم آباد هم امکانات لازم را ندارد که شهرداری برای این امر اقدام کند و فضای رفاهی را برای افرادی که به این مکان مراجعه می کنند فراهم نماید.

,

وی تصریح کرد: شاخت یادمان های شهدا با همکاری شهرداری اجرا می شود و لازم است پیگیری ها صورت گیرد تا هرچه سریعتر یادمان ها احداث شوند.

,

رشیدی با اشاره به باغ موزه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تاکنون از مصوبات سفر ریاست جمهوری ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و چهار میلیون و ۴۰۰ تومان به صورت اوراق پرداخت شده که طبق تفاهم با پیمانکار قرار شد تا ۳۱ مرداد ماه این پروژه به صورت تکمیل تحویل داده شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: البته بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است که پروژه به بهره برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه