اخبار داغ

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد؛

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۲ هزار مدرسه لرستان

اجرای طرح یاریگران زندگی در ۲ هزار مدرسه لرستان
صفاپور با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد گفت: اجرای طرح یاریگران زندگی در ۲ هزار مدرسه لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر صفاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در بحث مبارزه با مواد مخدر، اجرای برنامه ها با هدف پیشگیری از اعتیاد است که با همکاری آموزش و پرورش طرح یاریگران زندگی در دو هزار مدرسه استان اجرا می شود که در راستای اجرای این طرح، مهارت نه گفتن به تعارف مواد مخدر و همچنین ارائه آگاهی به دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی و آموزش خانواده از دیگر اقداماتی است که انجام می شود و هرچه آگاهی بخشی در راستای خطرات و معضلات اعتیاد بیشتر باشد، قطعا می تواند در پیشگیری اثرگذارتر باشد.

,

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: البته اجرای همه این برنامه ها و طرح ها برای پیشگیری از اعتیاد کافی نیست و باید طوفان تبلیغی و حرکت گسترده ای صورت گیرد که همه افراد جامعه احساس مسئولیت کنند و بتوانند در کاهش شیوع اعتیاد موثر واقع شوند.

,

وی با اشاره به کمپ های ترک اعتیاد ، تصریح کرد: ۲۰ کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد وجود دارد که برنامه ریزی شده تا این کمپ ها چنانچه نتوانند مجوز دریافت کنند، جمع آوری می شوند.

,

صفاپور با اشاره به این که ۳۰۰ معتاد متجاهر در کمپ ماده ۱۶ نگهداری می شوند افزود: در طول سال معتادان متجاهر جمع آوری و در این مرکز نگهداری می شوند و در صورتی که زیر ساختها مهیا باشد می توان معتادان متجاهر را جمع آوری و در این مرکز نگهداری کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه