اخبار داغ

در هفته ملی ازدواج انجام می‌شود؛

گلستان؛ میزبان «جشن‌های وصال»/ ضرورت احیای آئین‌های ازدواج اقوام گلستان

گلستان؛ میزبان «جشن‌های وصال»/ ضرورت احیای آئین‌های ازدواج اقوام گلستان
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری «جشن‌های وصال» در سراسر استان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی ازدواج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با گلستان ما ضمن گرامیداشت هفته ملی ازدواج اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های شادمانه در سطح استان تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه جشن‌های وصال در استان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برپا می‌شود، افزود: در مدت دو سال شیوع ویروس کرونا میزان ثبت ازدواج در استان گلستان افزایش پیدا کرد و این تلنگری است برای اینکه با حذف یکسری آئین های ازدواج پیچیده و توجه به سنت‌های آسان مسیر ازدواج جوانان تسهیل می‌شود.

,

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر فرصت‌سازی مسیر ازدواج جوانان گفت: در جشن‌های وصال قرار است نسبت به معرفی الگوهای ازدواج جوانان اقدام شود، زوج هایی که موفقیت هایی در زندگی کسب کردند برای زوج های جوان به اشتراک بگذارند.

,

ملاحسنی با بیان اینکه خیرین و فعالان حوزه ازدواج تجلیل می شود، ابراز کرد: احیای آئین‌های ازدواج اقوام گلستان که هویت بومی ازدواج را به تصویر می کشد جزو رویکردهای مهم جشن های وصال است.

,

وی گفت: جشن های وصال ازدواج روستایی روز سه شنبه در روستای یساقی برگزار می شود، این جشن در مرکز استان نیز در محل ناهارخوران گرگان ساعت 21 جنب آبشار مصنوعی انجام خواهد شد، در این مراسم میزبان سفیر ستاد تسهیل ازدواج جوانان کشور نیز خواهیم بود.

,

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ یک خبر خوش هم برای زوج های جوان داشت و افزود: زوج های جوان 18 تا 35 سال می توانند در هفته ملی ازدواج به صورت رایگان از سینماهای استان بهره مند شوند البته سینماهایی که زیرنظر حوزه هنری استان فعالیت دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه