اخبار داغ

گزارش/

عاقبت زندگی در سوراخ موش زیر سایه ترس

عاقبت زندگی در سوراخ موش زیر سایه ترس
عاقبت زندگی در سوراخ موش زیرسایه ترس سرنوشت افرادی مثل پمپئو خواهد بود که از ترس انتقام رنگ آرامش را نمی‌بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، اخیراً مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری العربیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور برای ترور سردار سپهید شهید قاسم سلیمانی را «شجاعانه» توصیف و اعتراف کرد که او نیز در این تصمیم نقش داشته است. این دیپلمات آمریکایی در بخشی از مصاحبه درباره ترور سردار سلیمانی و حمایت وی از طرح ترور می‌گوید: «خیلی‌ها به ما می‌گفتند که اگر از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خارج شوید، جنگ روی می‌دهد، هشدارهای زیادی هم وجود داشت که اگر آمریکا سفارتش را از تل‌آویو به قدس منتقل کند، جنگ روی خواهد داد. هشداری وجود داشت که اگر به ژنرال سلیمانی حمله کنید جنگی رخ خواهد داد. ما از بین این‌ها یک یا دو کار را انجام ندادیم. ما هر سه کار را انجام دادیم و هیچ جنگی روی نداد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
این سخنان با واکنش بسیاری از مردم در فضای مجازی مواجه شد. کاربران فضای مجازی در واکنش به اظهارات پمپئو درباره ترور سردار سلیمانی و ترس او از انتقام توئیت‌هایی را منتشر کردند. این کاربران یادآور شدند که وضعیت فعلی پمپئو ترسیم ضرب‌المثل «ترس از خود مرگ بدتر است»، بوده است. همچنین عاقبت زندگی در سوراخ موش زیرسایه ترس سرنوشت افرادی مثل پمپئو خواهد بود که از ترس انتقام رنگ آرامش را نمی‌بینند.
,
 
,
همچنین زینب سلیمانی در توئیتی خطاب به پمپئو نوشت: «پمپئو در تلویزیون عربستان درباره ایران ناله می‌کند. خانه پلاترهای ۱۱ سپتامبر.» همچنین جیک سالیوان گفت: «القاعده در سوریه طرف ماست، اما سلیمانی تروریست‌ها را سرکوب کرد.» از سوی دیگر عادل عبدالمهدی از عراق گفت: «او و پدرم قرار بود صبح آن روز برای بررسی تنش‌زدایی منطقه با هم ملاقات کنند. در ترس زندگی کن دروغگو.»
,
 
,
سخنان پمپئو در حالی مطرح می‌شود که در سال گذشته ۱۴۰ هزار نظامی آمریکا از پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان گریختند، پایگاهی که به گفته خود مقامات آمریکایی ساخت آن چیزی حدود ۲۰ سال زمان برده است و دو تریلیون دلار برای تأسیس آن هزینه شده است، تجهیزاتی که آمریکایی‌ها آنها را رها کرده و فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند. آیا این از نگاه مقامات آمریکایی پیروزی است؟ نمونه همین شکست را در عراق هم شاهد بودیم. آمریکایی‌ها برای حضور در عراق هزینه‌های هنگفتی کرده بودند و برای حضور ۱۵۰ هزار آمریکایی در آنجا برنامه داشتند اما امروز تنها دو هزار و ۵۰۰ نظامی آمریکایی در چند پایگاه محدود حضور دارند.
,
 
,
طبق شواهد منتشر شده در رسانه‌های آمریکایی هراس انتقام لحظه‌ای پامپئو را رها نکرده است. پامپئو سال گذشته، ساعاتی بعد از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی به صراحت خواستار حفاظت جان خودش و دونالد ترامپ شده بود. او ۱۴ دی‌ماه سال گذشته در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز گفت: «این را دیدیدم که رئیس‌جمهور رئیسی درباره این حرف زده که رئیس‌جمهور ترامپ و من محاکمه شویم و اگر این کار عملی نشد، ما را ترور کنند، واقعاً و عمیقاً بی‌سابقه است و تیم رهبری سیاسی (جو بایدن) واقعاً (برای حفاظت از ترامپ و من) مسئولیت دارد.»
,
 
,
بعد از آن پایگاه «واشنگتن‌اگزماینر» گزارش داد دولت فدرال آمریکا به طور تقریبی ماهانه دو میلیون و ۱۷۵ هزار دلار برای حفاظت از پامپئو و دیگر مقام‌های دخیل در ترور سردار سلیمانی هزینه می‌کند، این در حالی است که هنوز انتقام خون حاج قاسم گرفته نشده و بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر است. پمپئو و یارانش منتظر روزی باشند که این انتقام نه فقط به دست ملت ایران بلکه توسط همه آزادی‌خواهان در سراسر جهان گرفته شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه