اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه خبرداد؛

افزایش ۹ درصدی مصرف گاز CNG در منطقه تربت حیدریه

افزایش ۹ درصدی مصرف گاز CNG در منطقه تربت حیدریه
بلندی گفت: در سه ماهه نخست امسال مصرف گاز طبیعی (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که در مقابل سبب صرفه‌جویی در مصرف بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جواد بلندی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده با وجود افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی، سوخت مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، برابر سهمیه تخصیص یافته تامین و توزیع شد.

,

بلندی گفت: در سه ماه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی، اما با تلاش همکاران و دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان برابر درخواست‌های ثبتی در سامانه سدف و نیز سهمیه تخصیصی در کارت هوشمند سوخت توزیع شد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در ادامه گفت: همچنین در مدت یاد شده مصرف گاز طبیعی (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که در مقابل سبب صرفه‌جویی در مصرف بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شد.

,

بلندی با بیان این که بخشی از این کاهش مصرف به دلیل دوگانه سوز کردن خودروها توسط این شرکت است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو دوگانه سوز شده‌اند که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

,

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال مصرف نفت‌کوره ۷۱ درصد کاهش و در مقابل مصرف نفت سفید سه درصد و مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش داشت .

,

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه